تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

مسئولان حق شرکت در مراسم‌های عزاداری را ندارند

  • کد خبر : 5691
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مسئولان حق شرکت در مراسم‌های عزاداری را ندارند

اندیمشک نوین: جهانگیری گفت: مسئولان الگوی مردم هستند و با توجه به شرایط حساس شهرستان حق شرکت در مراسم‌های عزاداری را ندارند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت:مسئولان الگوی مردم هستند و باید مردم را از شرایط حساس آگاه کرده و به همین منظور هیچ مسئولی حق شرکت در مراسم‌های عزاداری را نخواهد داشت و با هر مدیری که شیوه نامه‌های بهداشتی را نقض کند برخورد می‌شود، همچنین شهروندان از ۲ ماسک برای پیشگیری از کرونا استفاده کنند.

او افزود: علیرغم تذکرات داده شده به خانواده‌های متوفی درجهت برگزار نکردن مراسم خاکسپاری باز هم شاهد تخلف در این زمینه هستیم که در صورت رعایت نکردن این موضوع برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، مردم باید بدانند از دست دادن عزیز گر چه سخت و جانکاه است، اما با برگزاری مراسم تنها باعث انتشار وسیع و گسترده بیماری کرونا و پرپر شدن عزیزان سایر خانواده‌ها می‌شود.

جهانگیری ادامه داد: مداحان و قاریان قرآن از این پس حق برگزاری هیچ مراسمی را نداشته و با متخلفان برخورد قاطع و جدی صورت خواهد گرفت و با وجود همت جمعی همه دستگاه‌ها در جهت کاهش شیب کرونا، اما همچنان با روند افزایشی روبه رو هستیم که برای مهار این پیک دشوار مشارکت و همکاری بیشتر مردم در این زمینه را خواستاریم.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲۸۰ تست رپید کرونا از مراجعه کنندگان به ترمینال و ایستگاه راه اهن اندیمشک گرفته شده است که از این تعداد ۴مورد مثبت بوده است.

رییس ستادکرونا اندیمشک در پایان از مردم خواست حضور خود را در محلات و بازار خرید کم رنگ کنند، زیرا تجمع و دورهمی باعث گسترش سرعت ویروس کرونا می‌شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5691
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسئولان حق شرکت در مراسم‌های عزاداری را ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.