تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود

  • کد خبر : 5699
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود

اندیمشک نوین: جهانگیری با اشاره به اینکه محدودیت شدید ترافیکی در ورودی اندیمشک اجرا شده است گفت: اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم به اندیمشک و استان خوزستان سفر نکنند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری در حاشیه بازدید از روند محدودیت ایجاد شده در ورودی و خروجی اندیمشک در محل پلیس‌راه اندیمشک – خرم‌آباد اظهار کرد: ورود تمام خودروهای غیربومی به اندیمشک ممنوع و خروج همه خودروهای بومی از اندیمشک ممنوع است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه محدودیت شدید ترافیکی در ورودی اندیمشک اجرا شده است افزود: اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود و به همین دلیل از مردم می‌خواهیم به اندیمشک و استان خوزستان سفر نکنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات سختگیرانه در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح شهر و ورودی و خروجی‌های شهرستان اندیمشک ادامه دارد اذعان کرد: اکیپ‌های سیار در ایستگاه راه‌آهن و ترمینال‌های شهرستان اندیمشک جهت گرفتن تست کرونا از مسافران مستقر هستند.

جهانگیری تصریح کرد: مراسم خاکسپاری در روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است و از این پس فقط مراسم خاکسپاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5699
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجازه ورود خودروهای غیربومی به خوزستان داده نمی‌شود بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.