تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گسترش کرونای انگلیسی/اعمال محدودیت‌های بیشتر در اندیمشک

  • کد خبر : 5715
  • 25 اسفند 1399 - 13:03
گسترش کرونای انگلیسی/اعمال محدودیت‌های بیشتر در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: به دلیل گسترش کرونای انگلیسی محدودیت‌های بیشتری در اندیمشک اعمال شده است.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری رییس ستاد مقابله با کرونا اندیمشک گفت: به علت تغییر وضعیت اندیمشک از رنگ نارنجی به قرمز، تمام مسیر‌های منتهی به این شهرستان مسدود است و ورودی و خروجی شهرستان به صورت ۲۴ ساعته از طرف ایست بازرسی کنترل می‌شود؛ همچنین ورود مسافران به شهرستان و خروج شهروندان از شهر امکان پذیر نیست و با خودرو‌هایی که بخواهند قانون را دور بزنند به شدت برخورد می‌شود.

او افزود: طرح شهید سلیمانی یک طرح ماندگار و پیشگیرانه است، مرحله دوم طرح در اندیمشک به صورت محله محور آغاز شده و از همه دستگا‌های اجرایی و شهروندان انتظار داریم با مجریان این طرح همکاری لازم را داشته باشند.
جهانگیری با اشاره به خستگی کادر درمان و بهداشت، نیرو‌های هلال احمر و بسیج و سایر افرادی که در خط اول مقابله با این ویروس خطرناک هستند، گفت: شهروندان خود باید با احساس مسئولیت در برابر تلاش این افراد در جهت قطع زنجیره کرونا با کاهش تردد در مراکز خرید، استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و لغو مسافرت‌ها از مبتلا شدن به این بیماری جلوگیری کنند تا بتوانند اندکی از خستگی این افراد از خود گذشته را جبران کنند.
رییس ستاد کرونا اندیمشک تصریح کرد: از همه هموطنان می‌خواهیم به اندیمشک سفر نکنند، زیرا ورود مسافران نوروزی به شهرستان ممنوع است و اجازه ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان و استان داده نمی‌شود.
جهانگیری با اشاره به اجازه فعالیت مشاغل گروه یک و تعطیلی سایر مشاغل با هدف کنترل بیماری کرونا، بیان داشت: همه اصناف باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
فرماندار اندیمشک گفت: شهروندان با برگزاری مراسم‌های عزاداری و عروسی در شهر چمگلک باعث انتشار بیماری کرونا می‌شوند به همین منظور از شهردار، نیرو‌های انتظامی و اعضای شورای این شهر خواست جهت کنترل ویروس کرونا از برگزاری این مراسم‌ها جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.