تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

استقرار گروه‌های تشخیص کرونا در اندیمشک

  • کد خبر : 5721
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
استقرار گروه‌های تشخیص کرونا در اندیمشک

اندیمشک نوین: ۳ گروه تشخیص کرونا ، مبادی ورودی استان خوزستان از سمت شهرستان اندیمشک را رصد می کنند.

به گزارش اندیمشک نوین، رئیس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک گفت : از آن جایی که کنترل ورود و خروج مسافران از لحاظ وجود علائم بیماری کرونا نقش مهمی در کنترل بیماری دارد و شهرستان اندیمشک مهم‌ترین گذرگاه ورودی استان به شمار می‌رود،  سلامت تمامی افراد وارد شده به استان ، به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
فریدون کاظمی افزود:  به این مظور ، هم اکنون سه اکیپ در پلیس راه اندیمشک – خرم آباد ، ایستگاه راه آهن اندیمشک و پایانه بزرگ اندیمشک مستقر هستند .
وی ادامه داد: این تیم‌های شناسایی، شاملِ تیم رهگیری مرکز بهداشت، با همکاری نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر می‌باشند.
کاظمی اضافه کرد : این اکیپ‌ها بر روی مسافران و افراد در حال تردد در مسیر‌های مواصلاتی ، تست کرونا ، معاینات اولیه و تب سنجی را انجام و افراد مشکوک را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند.
به گفته رئیس مرکز بهداشت اندیمشک ، افرادی که تست کرونای آنان مثبت تشخیص داده شود ، به شهرستان محل اقامت خود بازگردانده می‌شوند و یا در صورت تمایل درنقاهتگاه شهرستان نگهداری و تحت نظر قرارمی گیرند ، بیماران علامت دار و بدحال نیز به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک ارجاع داده خواهند شد.
فریدون کاظمی در پایان از مردم خواست ، نسبت به رعایت بهداشت فردی و کاهش تردد در شهر و جاده‌ها دقت کنند و با نیرو‌های بهداشت نیز جهت تشخیص و کنترل بیماری کرونا همکاری لازم را داشته باشند .

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5721
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای استقرار گروه‌های تشخیص کرونا در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.