تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

دستان نیازمندان اندیمشک با بسته‌های معیشتی پُر شد

  • کد خبر : 5843
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
دستان نیازمندان اندیمشک با بسته‌های معیشتی پُر شد

اندیمشک نوین: امین نیلساز اعضای داوطلب هلال احمر در اندیمشک بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

به گزارش اندیمشک نوین، امین نیلساز رییس جمعیت هلال احمر اندیمشک در حاشیه بازدید حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه شهرستان از جمعیت هلال احمر و دیدار با اعضای این ارگان گفت: اعضای داوطلب هلال احمر علاوه بر اجرای برنامه‌های بشردوستانه و عام المنفعه به مناسب فرارسیدن سال جدید، ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.
او با اشاره به اینکه اعضای کانون جوانان با برگزاری طرح‌های مختلف در نقاط محروم بخش الوار گرمسیری توانسته اند بسته‌های بهداشتی و معیشتی و عیدانه بین نیازمندان آنجا توزیع کنند، افزود: جوانان، امدادگران و داوطلبان در مبادی ورودی شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه مشغول انجام تست کرونا هستند.
به گفته نیلساز، امام جمعه اندیمشک به منظور حمایت از فعالیت‌های داوطلبانه و عام المنفعه عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان شد.
حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه اندیمشک در این دیدار گفت: تلاش و رشادت‌های شبانه روزی اعضای هلال احمر در بلایای طبیعی بی نظیر است و جمعیت هلال احمر در حقیقت یک ارگان ایثارگر به شمار می‌رود.
وی با اشاره به آیه‌های سوره مائده بیان داشت: نجات جان انسان‌ها و کمک به مظلومان پیش خداوند متعال اجر و پاداش دنیوی و اخروی دارد و به استناد این آیات، شاکله اصلی خدمت رسانی هلال احمر در حوزه کمک رسانی به آسیب دیدگان و نیازمندان برای ما ترسیم می‌شود.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5843
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دستان نیازمندان اندیمشک با بسته‌های معیشتی پُر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.