تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

ماه مبارک رمضان فرصتی برای پیوند دلها با خداست

  • کد خبر : 5918
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
ماه مبارک رمضان فرصتی برای پیوند دلها با خداست

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک ماه مبارک رمضان را ماه رهایی از خود و قطع تعلقات دنیایی دانست و گفت: این ماه مبارک فرصتی برای جدایی از مادیات و فرصتی برای پیوند مجدد دلها با خداوند متعال است.

به گزارش اندیمشک نوین، سید کمال موسوی با بیان اینکه به ضیافت الهی دعوت شده‌ایم گفت: خداوند متعال در این ماه مبارک میزبان انسان‌های خداجو است و نباید از این فرصت ارزشمند به سادگی گذر کرد.

وی بیان کرد: ضیافت الهی یک مهمانی بسیار متعالی‌تر از مسایل مادی است و نباید به رمضان فقط به عنوان یک ماه برای نخوردن و نیاشامیدن نگاه شود.

وی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه خدای تبارک و تعالی است و همه باید با خودسازی و عبادت خالصانه ، از معنویات این ماه نهایت استفاده را ببریم.

امام جمعه اندیمشک ادامه داد:یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، انسان های خداجو و روزه دار را  به سمت ملک شدن هدایت میکند و مناجات و دعا در این ایام موجب صیقل دادن روح می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به شرایط کرونایی در جامعه گفت: فضاسازی مناسب و  متناسب با شرایط کرونایی برای ماه پربرکت رمضان ضروری است و باید از فضای مجازی برای ترویج معنویت و همچنین اهمیت ماه مبارک رمضان استفاده کرد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی تلاش زیادی می‌کنند ، ترویج معنویت و تبیین اهمیت ماه مبارک رمضان برای نوجوانان و جوانان ضروری است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5918
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ماه مبارک رمضان فرصتی برای پیوند دلها با خداست بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.