تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون یورویی در دست احداث است

  • کد خبر : 5996
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۳
کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون یورویی در دست احداث است

اندیمشک نوین: جهانگیری با بیان اینکه کارخانه فولاد زاگرس شهرستان اندیمشک در ۲ فاز و با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون یورویی در دست احداث است گفت: با راه‌اندازی این کارخانه، یک هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و چهار هزار فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری در نشست بررسی طرح احداث خط راه‌آهن برای مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک جهت حمل بار، با اشاره به اینکه عملیات ساخت کارخانه بزرگ فولاد شهرستان اندیمشک در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۹۲ هکتار آغاز شد و تاکنون ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهار کرد: کارخانه فولاد زاگرس در ۲ فاز و با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون یورویی در دست احداث است.

فرماندار اندیمشک افزود: با راه‌اندازی کارخانه فولاد زاگرس یک هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و چهار هزار فرصت شغلی به صورت غیر‌مستقیم در شهرستان اندیمشک ایجاد می‌شود.

وی اذعان کرد: حجم بار پیش‌بینی شده در فاز اول کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک بیش از ۲ میلیون تن به ۲ روش ریلی و حمل نقل جاده‌ای در سال است.

فریدون حسنوند نیز تصریح کرد: در جهت اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و برای کاهش تصادفات جاده‌ای، مشکلات زیست محیطی، حمل آسان بار و صرفه‌جویی در مصرف انرژی طرح احداث خط راه‌آهن برای مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک مورد مطالعه قرار گرفته و در دست بررسی جهت احداث است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با دعوت از سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک یک شهر استراتژیک است که تمام زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری در آن مهیا شده و مسئولان هم از سرمایه‌گذاران حمایت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان اندیمشک در حوزه اشتغال شرایط مطلوبی دارد و در همین راستا جهت اشتغالزایی و تولید در این شهرستان، چندین طرح بزرگ اشتغالزایی همچون فولاد زاگرس در دست احداث هستند.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5996
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون یورویی در دست احداث است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.