تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برگزاری همایش رای اولی‌ها در اندیمشک

  • کد خبر : 6008
  • 24 خرداد 1400 - 17:38
برگزاری همایش رای اولی‌ها در اندیمشک

اندیمشک نوین: جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: هر رای شما سیلی محکمی است که به دشمنان جمهوری اسلامی وارد می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ پاسدار سید عطاالله موسوی در همایش رای اولی‌ها که در مسجد سیدالشهدا اندیمشک برگزار شد گفت: این یک همایش با ارزش است که باید قدر آنرا بدانیم و هر رای رای اولی مانند تیر و سیلی محکمی است که به دشمنان جمهوری اسلامی وارد می‌شود.

وی افزود حضور شما در این همایش نشان می‌دهد که نوجوانان ما پای انقلاب بابصیرت ایستاده‌اند و تکلیف مهم خود را به درستی ادا خواهند کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل دولت جوان و انقلابی گفت: این یک جمله طلایی است که نباید به سادگی از کنار آن بگذریم و تمام مشکلات کشور با تشکیل دولت انقلابی انشاالله حل خواهد شد.

جانشین ناحیه اندیمشک گفت: امروز دشمن با تمام توان خود به دنبال این است تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کند.

سید عطاالله موسوی خطاب به رای اولی‌ها گفت: شما هم تکلیف و هم حق دارید تا در سرنوشت کشور خود نقش ایفا کنید و این یک مطالبه مهم است که آن را به درستی دنبال می‌کنید.

۱۲ فروردین ۵۸ حدود ۹۹ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و این یعنی پایه و اساس جمهوری اسلامی بر انتخاب مردم بنا گذاشته شده است.

وی افزود: پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌بینیم انتخابات‌های متعدد و فراوانی در کشور داشته‌ایم که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست، مردم ما در سرنوشت سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی خود به صورت مستقیم از طریق انتخابات دخیل بوده و هستند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.