تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

غرب به دنبال امتیاز گیری حداکثری به استفاده از انتخابات است

  • کد خبر : 6013
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
غرب به دنبال امتیاز گیری حداکثری به استفاده از انتخابات است

اندیمشک نوین: یزدانی پور گفت: در آستانه انتخابات در بیرون از مرز‌ها به دنبال طراحی «دولت ضعیف-مردم ضعیف» هستند تا برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای امتیاز گیری‌های حداکثری اجرایی نمایند.

به گزارش اندیمشک نوین، محمد یزدانی پور مدیر عامل سد کرخه اندیمشک در جلسه امروز مجموعه سد و نیروگاه کرخه که با موضوع «لبیک یا خامنه‌ای با حضور حداکثری در انتخابات» برگزارشد، گفت: این نشست فقط برای گفتن و شنیدن نیست بلکه برای انجام و عمل کردن به یک اعتقاد اسلامی، انقلابی و ملی است.

او افزود: عمل که در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گردد و حضور حداکثری در انتخابات نه تنها سرنوشت کشور را رقم می‌زند بلکه لبیک گفتن به فرمان رهبر انقلاب برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایران است.

یزدانی پور بیان کرد: با وجود تحریم‌های فلج کننده و کمر شکن دشمنان، ایران به سمت فتح قله‌های رشد و توسعه می‌رود چنانچه در اوایل انقلاب رشد علمی کشور در رتبه ۵۳ قرار داشت و اینک در رتبه ۱۶ دنیا قرار گرفته ایم.

مدیر عامل سد کرخه اندیمشک با اشاره به توطئه دشمنان در جهت شرکت نکردن مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: هر کجا به فرمایشات رهبر انقلاب گوش دادیم شکست نخوردیم و پیروز شدیم و هر کجا که کم توجهی شد مشکلات پیچیده و گره‌های کوری سر راه ما قرار گرفتند که نمونه آن موضوع برجام است.

این مقام مسئول اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران برای این کشور و ملت در طول این ۴۲ سال مشکلات و فتنه‌های مختلفی را به وجود آورده اند که دفع و رفع آن‌ها امکان پذیر بوده، اما سوءمدیریت‌ها باعث شد که نتوانیم آن گونه که مناسب است با آن‌ها مقابله کنیم و این خطا‌ها و انحراف‌ها با اصل نظام مرتبط نیست، اکنون در آستانه انتخابات در بیرون از مرز‌ها به دنبال طراحی دولت ضعیف-مردم ضعیف هستند تا برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای امتیاز گیری‌های حداکثری و چانه زنی‌های پر فشاربین المللی اجرایی نمایند.

یزدانی پور در پایان از همکاران خود در مجموعه سد کرخه خواست تا با تمام توان در بالابردن سطح حضور مردم و اقشار جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد که روز سرنوشت ساز ملت ایران هست شرکت نمایند و لبیک گوی، ولی فقیه زمان خود باشند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6013
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای غرب به دنبال امتیاز گیری حداکثری به استفاده از انتخابات است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.