تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

۲۸ خرداد و اشتیاق حضور

  • کد خبر : 6025
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
۲۸ خرداد و اشتیاق حضور

اندیمشک نوین: تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هفت صبح روز پنجشنبه به پایان رسید و در ساعات پایانی باقیمانده تا روز انتخابات و اخذ رای ، شور و اشتیاق مردم برای شرکت در این میدان اراده ملی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش اندیمشک نوین، تبلیغات انتخابات به پایان رسیده و ساعات نفس گیر نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است.

جمعی از دانشجویان ، فرهنگیان ، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی شهرستان اندیمشک هم صدا با دیگر هموطنان با صدور بیانیه و اطاعیه در فضای مجازی اقشار مختلف مردم را برای مشارکت حداکثری در این انتخابات سرنوشت ساز دعوت کردند.

یک شهروند اندیمشکی با اشاره به مقاومت پرغرور مردم ایران اسلامی در میدان های سختی همچون دفاع مقدس گفت:ملت ایران اسلامی در شرایط سخت برای دفاع از ارزش های اسلامی ایستاد تا گزندی به ارزش ها وارد نشود.

صابر شکوهی پور گفت: مردم آگاه ایران اسلامی این بار نیز حماسه بزرگی را خلق می کنند تا دشمن بداند جایگاهی در بین ملت ندارد.

نگار جانپور دانشجوی اندیمشکی گفت: بسیاری از مردم با وجود مشکلات موجود ، با اعتقاد کامل پای آرمان های خود ایستاده اند و این آزمون بزرگ نیز ، آزمون سربلندی و عزت مردم خواهد بود.

یکی دیگر از جوانان اندیمشک گفت:با اینکه جوانان ما با مشکلات اشتغال و اقتصاد مواجه هستند اما هیچ گاه دلخوش به تبلیغات دشمن نمی شوند.

به گفته وی انتخاب یک رییس جمهور مقتدر می تواند پایان بخش بسیاری از مشکلات جوانان و اقشار ضعیف جامعه باشد.

مرجان حیدرپور افزود: حضور آگاهانه و انتخاب افراد اصلح در این انتخابات گامی برای ناامیدی دشمن و رفع مشکلات است.

وی از شهروندان خواست با حضور خود ، پاسخی کوبنده به تلاش رسانه ای دشمنان و شایعه پراکنی آنها بدهند.

یکی از ایثارگران اندیمشکی هم حضور در پای صندوق رای را وظیفه همه دوستداران انقلاب دانست و گفت: این حضور می تواند منشا امید و آبادانی  برای جای جای ایران اسلامی باشد زیرا برای حفظ هروجب خاک میهن اسلامی خون بهای زیادی پرداخته ایم .

وی افزود: ادامه راه و هدف شهدا و حفظ جامعه اسلامی از دستان آلوده دشمنان اسلام ، منوط به آگاهی مردم و حضور آنها در میدان های سختی همچون انتخابات است.

به گفته وی دشمن تلاش می کند با کاهش حضور مردم در این انتخابات ، زمینه را برای رسیدن به اهداف خود و تسلط بر جامعه و مردم فراهم کند.

جمعیت نیروهای فرهنگی انقلابی شهرستان اندیمشک  هم در بیانیه ای از عموم مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:نظام مقدس “جمهوری” “اسلامی” که با جانفشانی بهترین فرزندان این مرز و بوم در راه احقاق ارزش‌های انسانی و مردم‌سالاری دینی بدست آمده است امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)احتیاج دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است :حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.

جمعیت نیروهای فرهنگی انقلابی شهرستان اندیمشک با علم به دشواری‌ها و کاستی‌های فراروی ملت در حوزه اقتصاد و سیاست اقشار مختلف مردم را به مشارکت هرچه بیشتر برای انتخاب “دولتی استوار به پشتوانه مردمی” و همچنین انتخابات شورای شهر فرا می‌خواند.

اتخاذ تمهیدات بهداشتی در شعب اخذ رای

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت:برای برگزاری انتخابات در شهرستان اندیمشک در ۱۹۶ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی تمهیدات بهداشتی لازم پیش بینی شده است.

فریدون کاظمی ضمن بیان تمهیدات لازم در شرایط کرونایی برای شعب اخذ رای ، از اجرای طرح غربالگری عوامل اجرایی برگزاری انتخابات خبر داد.

وی گفت: اعضای شعب اخذ رای شهرستان اندیمشک تست کرونا داده و تدابیر بهداشتی لازم برای شرایط کرونایی و حفظ سلامت مردم در شعب اخذ رای اندیشیده شده است.

برای شهرستان اندیمشک با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت تعداد ۱۹۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

اندیمشک هفت عضو شورای شهر دارد. شهرهای آزادی ، چم گلک ، بیدروبه و حسینیه از توابع این شهرستان نیز هرکدام پنج کرسی در شورای اسلامی شهر دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح روز جمعه در سراسر ایران اسلامی آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6025
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۲۸ خرداد و اشتیاق حضور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.