تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و سرخوردگی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود

  • کد خبر : 6031
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و سرخوردگی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود

اندیمشک نوین: کریم‌پور با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و سرخوردگی دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد گفت: مردم شهرستان اندیمشک همگام با ملت ایران و با تأسی از شهید سلیمانی، امروز را به میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی تبدیل خواهند کرد.

به گزارش اندیمشک نوین، احسان کریم‌پور پیرامون موضوع مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک همانطور که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و با تبعیت از امام راحل به خوبی در سرزمین کربلای ایران، خوزستان قهرمان، نقش‌آفرینی کردند، امروز هم با مشارکت، اراده و حضوری در تراز فتح خرمشهر، دل رهبر معظم انقلاب را شاد می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و سرخوردگی دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد افزود: مردم شهرستان اندیمشک به عنوان سنگربان کرخه و دز و شهرستان یادمان‌های دفاع مقدس، همگام با ملت ایران و با تأسی از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز ۲۸ خرداد را به میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی تبدیل خواهند کرد.

وی اذعان کرد: بسیجیان و خانواده‌های آنها امروز، ضمن حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، بار دیگر ولایت‌مداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشند.

کریم‌پور تصریح کرد: در گام دوم انقلاب و چهل و سومین سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بوده‌ایم که به برکت خون هزاران شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ایثارگری رزمندگان، آزادگان و حضور مومنانه مردم شریف کشورمان در عرصه‌های مختلف، در اوج قله‌های عزت، اقتدار و سربلندی ایستاده‌ایم و بر ما بسیجیان واجب است تا از ثمره این ایثارگری‌ها با تمام توان دفاع کنیم.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6031
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و سرخوردگی دشمنان نظام و انقلاب می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.