تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

کرونا در مراسمات عزاداری صدرنشین است/شهروندان از رفتن به سفر تابستانی خودداری کنند

  • کد خبر : 6098
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کرونا در مراسمات عزاداری صدرنشین است/شهروندان از رفتن به سفر تابستانی خودداری کنند

اندیمشک نوین: پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بالا رفتن تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان شده است برگزاری مراسمات عزاداری است که باعث ابتلا به این ویروس و بستری شدن خانوادگی افراد می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، فرماندار اندیمشک با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونا در سایر استان‌های کشور، تاکید کرد: شهروندان از سفر‌های تابستانی خودداری کرده چرا که کرونا همه افراد را با هر رده سنی به شدت درگیر می‌کند.

جهانگیری بیان داشت: واکسن زدن به معنای پایان کرونا نیست و نیاز است تا زمان واکسینه شدن تمام افراد جامعه و ریشه کن شدن ویروس کرونا، افراد فاصله اجتماعی، شست‌وشوی مرتب دست هاو همچنین استفاده از ماسک را بیشتر از قبل رعایت کنند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه فوتی‌ها نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است، گفت: عادی انگاری شهروندان موجب نگرانی است و باعث شده آمار مبتلایان و مراجعه کنندگان به بیمارستان رو به افزایش باشد، شهروندان با حساسیت بیشتری نسبت به گذشته با بیماری کرونا برخورد کنند و از شرکت در هرگونه مراسم عزاداری که موجب ایجاد تجمع می‌شود خودداری کنند.

رئیس ستادمقابله با کرونا اندیمشک در خصوص فعالیت اصناف گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان فعالیت گروه‌های شغلی طبق مصوبات ستاد کرونا خواهد بود، همچنین طرح شهید سلیمانی با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6098
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کرونا در مراسمات عزاداری صدرنشین است/شهروندان از رفتن به سفر تابستانی خودداری کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.