تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گفتار درمانی راه عبور از بحران های کشور نیست

  • کد خبر : 6118
  • 16 تیر 1400 - 12:31
گفتار درمانی راه عبور از بحران های کشور نیست

اندیمشک نوین: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاموشی های گسترده گفت: راهکار حل بحران ها گفتار درمانی نیست.

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند شامگاه سه شنبه در نشست شورای اشتغال اندیمشک به مشکلات و دغدغه‌های جامعه از جمله کرونا و گرانی اشاره کرد و گفت: در این راستا جلسات متعددی در استان بوشهر و پایتخت برای رفع دغدغه‌های فعالان در عرصه صنعت نفت برگزار شده و نمایندگان و همه کسانی که در عرصه نفت فعالیت می‌کنند به دنبال رفع این دغدغه‌ها هستند.

وی به قطع برق و کمبود آب در استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا نشستی با حضور معاونان وزارت نیرو، اعضا کمیسیون انرژی و نواب هیئت‌رئیسه مجلس برگزار می‌شود و در ارتباط رفع مشکلات برنامه‌ریزی، بررسی و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حسنوند عنوان کرد: برای عبور از بحران‌های موجود باید راه‌های عملی و علمی اندیشیده شود و گفتار درمانی و راه‌های کم اثر نمی‌تواند برای رفع بحران مؤثر واقع شود و شهروندان باید تأثیر نشست و جلسات را در زندگی خود ببینند.

وی بر استفاده از همه نیروهای موجود برای پیشرفت و توسعه شهرستان اندیمشک تأکید کرد و افزود: باید از همه نیروهای اداری در مسیر توسعه شهرستان اندیمشک استفاده و در کنار نیروهای اداری نیز مسئولان دستگاه‌ها از هم‌صحبتی با شهروندان برای توسعه خدمات و پیشرفت همه جانبه شهرستان استفاده کنند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خواستار بازگشایی درب‌های ادارات به روی شهروندان و پاسخگویی به شهروندان و مطالبات به حق شهروندان اندیمشک، خوزستان و کشور شد.

حسنوند با تأکید بر اینکه روند پروژه‌های اشتغال‌زایی اندیمشک نباید سست و کند شود، گفت: باید در شهرستان اندیمشک طراح و تلاش‌گر بود و با برنامه محوری زمینه توسعه شهرستان اندیمشک را فراهم کرد.

وی، تلاش مسئولان را در جامعه نگاه امیدبخش برای کشور دانست و افزود: در همه زمینه‌ها باید زیرساخت لازم را برای توسعه پایدار فراهم کرد.

حسنوند گفت: باید زمینه جذب نیروهای جوان شهرستان در پروژه‌ها فراهم شود و پروژه‌ای که ساعت‌ها برای آن برنامه‌ریزی شده باید زمینه اشتغال جوانان اندیمشکی را فراهم کند.

نماینده مردم اندیمشک گفت: دستگاه‌ها و مدیران شهرستان باید توجه و مراقبت کنند که زمینه جذب نیروی جویای کار و مستعد شهرستان در پروژه‌ها جذب و قابل قبول نیست که مدیر پروژه از نیروهای شهرستان باشد اما پیگیر جذب نیروی بومی شهرستان در آن پروژه نباشد.

وی، شهرستان اندیمشک را مساعد سرمایه‌گذاری دانست و عنوان کرد: باید در زمینه نیروگاهی، پتروشیمی، گردشگری، صنعت، کشاورزی، شیلات و خدماتی با همراهی مسئولان و مردم در جذب سرمایه‌گذار بیش از گذشته تلاش و همه بخش‌ها را فعال کرد.

حسنوند گفت: باید موانع سرمایه‌گذار را برطرف کرد و نباید منتظر سرمایه‌گذار ماند تا بیاید بلکه باید سراغ سرمایه‌گذار رفت و از آن حمایت و موانع را نیز برطرف کرد تا زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری فراهم شود.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.