تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

درمانگاه خدمات درمانی بسیجیان در اندیمشک راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 6142
  • 20 تیر 1400 - 16:29
درمانگاه خدمات درمانی بسیجیان در اندیمشک راه‌اندازی می‌شود

اندیمشک نوین: جهانگیری گفت: در جهت رضایت‌مندی مردم و ارائه خدمات پزشکی بهتر به شهروندان، درمانگاه خدمات درمانی بسیجیان با هدف ارائه خدمات درمانی به بسیجیان در شهرستان اندیمشک راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، نشست فرماندار اندیمشک با مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک شامگاه (شنبه ۱۹ تیر) در جهت راه‌اندازی درمانگاه خدمات درمانی بسیجیان در شهرستان برگزار شد.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در این نشست اظهار کرد: در جهت رضایت‌مندی مردم و ارائه خدمات پزشکی بهتر به شهروندان، درمانگاه خدمات درمانی بسیجیان با هدف ارائه خدمات درمانی به بسیجیان در شهرستان اندیمشک راه‌اندازی می‌شود.

منصور شوشتری نیز افرود: فرصت بسیار خوبی فراهم شده که بسیجیان می‌توانند با پرداخت ۴۰۰ هزار تومان در سال خود را بیمه تکمیلی کنند و از خدمات متنوع از جمله پرداخت وام بلاعوض به زوج‌های نابارور استفاده کنند.

مسئول مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان اذعان کرد: با راه‌اندازی این درمانگاه، ویزیت آن با ۷۰ درصد تخفیف و بخش دندان پزشکی هم با ۲۰ درصد تخفیف به بسیجیان و خانواده آنها خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

پس از برگزاری این نشست، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به همراه مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان خوزستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از درمانگاه ۱۶ ساعته کوی لور بازدید کردند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.