تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تولید لباس ورزشکاران ۱۴ کشور حاضر در المپیک در اندیمشک

  • کد خبر : 6206
  • 15 مرداد 1400 - 10:14
تولید لباس ورزشکاران ۱۴ کشور حاضر در المپیک در اندیمشک

اندیمشک نوین: در مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۱ یک شرکت خوزستانی تولید کننده لباس‌های ورزشی، لباس ورزشکاران ۱۴ کشور حاضر در المپیک را تامین می‌کند.

به گزارش اندیمشک نوین، خبری مبنی بر اینکه « شرکت تولید کننده  لباس ورزشکاران ۱۴ کشور در مسابقات المپیک توکیو خوزستانی است» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که موجی از غرور ملی و خوزستانی را برای کاربران فضای مجازی به دنبال داشت.

مجید ساعدی مدیر عامل شرکت مجید مروژ ایرانیان با تایید این خبر اظهار کرد:  در المپیک توکیو ۱۴ کشور از محصولات دوبنده مجید مروژ استفاده می‌کنند.

وی  با بیان اینکه بار اولی نیست که در مسابقات جهانی ورزشکاران کشورهای مختلف از محصولات شرکت ما استفاده می‌کنند، افزود: در سال مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶   نیز  حدود ۳۵  کشور از دوبندهای شرکت مجید مروژ ایرانیان استفاده کردند.

مدیر عامل شرکت مجید مروژ ایرانیان گفت: علاوه بر بازی‌های المپیک فدارسیون‌هایی که راغب به استفاده از دوبندهای مجید مروژ ایرانیان بودند از تولیدات ما نیز استفاده می‌کردند.

ساعدی با  ابراز از تاثیر  شیوع  ویروس کرونا بر مراودات بین المللی این شرکت، بیان کرد: در این مدت چندین کشوری که از محصولات ما استفاده می‌کردند با زور غول‌های بزرگ ورزشی مثل شرکت نایک وآسکس و… که به کشتی برگشته بودند بازار فروش این  محصولات را از ما گرفتند.

وی عنوان کرد: قطعاً ادامه کار ما به ارتباطات قوی نیاز دارد که خودم شخصاً در این چندسال سعی کردم این ارتباط را قطع نکنم تا بتوانم جوابگوی قهرمانانی باشم که به دوبندهای مجید علاقه داشتند.

ساعدی گفت: روزی که تصمیم گرفتم کارخانه را از تهران به  شهرستان اندیمشک منتقل و  راه اندازی کنیم یکی از دوستانم که تاجاری در تهران است به بنده گفت: راه‌اندازی کارخانه در اندیمشک توجیه اقتصادی ندارد که به وی گفتم: مگر شرکت‌های  نایک و آدیداس و…کارخانه‌های خودشان در مراکز شهرها راه‌اندازی کردند.

وی با بیان اینکه لباس ورزشکاران را معمولاً  فدراسیون‌ کشورها مستقیماً سفارش می‌دهند، افزود: اکنون تولیدات ما به حدی معروف شده است که کشتی گیران به طور مستقل لباس‌های مورد نیاز خود را سفارش می‌دهند.

ساعدی بیان کرد: با توجه به علاقه‌ای که شهر محل تولدم (اندیمشک) دارم سرمایه‌گذاری سنگینی در این شهرستان انجام دادم و وقت و آموزش‌های لازم را  برای این کار فراهم شد تا اینکه  به کمک بچه‌های اندیمشک کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت خصوصی است و هیچ وام و یا کمکی از دولت نگرفته و روی پای خود ایستاده است، گفت: در این مدت اگر فدراسیونی از محصولات ما استفاده کرده دست آن را می‌فشاریم و فدارسیون‌هایی که چوب لای چرخ کارمان گذاشتند برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

شرکت مجید مروژ ایرانیان با یک برنامه بیزینس پلن کار خود را از سال ۲۰۰۴ آغاز  و در سال ۲۰۰۸ به عضویت فدراسیون والیبال جهانی درآمده است که برای این عضویت  سالیانه مبلغی معادل ۳۰ هزار دلار آمریکا پرداخت می‌کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۳  اسپانسر والیبال ساحلی دنیا را قبول کرد  که  هزینه‌ای  در حدود ۲ میلیون یورو برای شرکت خرج داشت.

در همین سال نیز (۲۰۱۳) با کشور آذربایجان مارکتینگ بازرگانی بازاریابی بین الملی را آغاز کرد که این  فعالیت به تدریج به مجارستان، ترکیه، رومانی و برخی کشورهای اروپایی انتقال پیدا کرد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.