تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

اعضای شورای شهر باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند

  • کد خبر : 6218
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
اعضای شورای شهر باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند

اندیمشک نوین: جهانگیری گفت: اعضای جدید شورای شهرهای اندیمشک، آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند و شهرداران توانمند و کاربلدی را جهت جذب اعتبارات انتخاب کنند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری در مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای اندیمشک، آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه، با بیان اینکه شورای شهر برگرفته از رای و اعتماد مردم است و اعضای جدید آن باید پایبند به قانون و مردم‌دار باشند اظهار کرد: با وجود بیماری کرونا، مردم ولایت‌مدار شهرستان اندیمشک با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد، حماسه آفریدند و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

فرماندار اندیمشک افزود: اعضای جدید شورای شهرهای اندیمشک، آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند و شهرداران توانمند و کاربلدی را جهت جذب اعتبارات انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه نقش شوراها بسیار مهم و سازنده است اذعان کرد: اعضای جدید شورای اسلامی شهر باید در جهت رشد، توسعه و زیباسازی شهری تلاش کنند و از فرصت خدمت که نصیب آنها شده استفاده لازم را ببرند.

جهانگیری با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی بزرگترین افتخار خدمت به مردم و جلب رضایت مردم است تصریح کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به اعضای شورای شهر رای اعتماد دادند و حال زمان آن رسیده که منتخبان نیز جواب اعتماد مردم را با خدمت صادقانه بدهند و رضایت‌مندی آنها را کسب کنند.

در ادامه با برگزاری انتخابات داخلی، هیئت رئیسه شهرهای آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه مشخص شدند و انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اندیمشک نیز به جلسه دیگری موکول شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6218
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعضای شورای شهر باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.