تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

هوشیاری در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است

  • کد خبر : 6237
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
هوشیاری در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است

اندیمشک نوین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه در شرایط کنونی هوشیاری در برابر جنگ رسانه ای دشمن ضروری است گفت: خبرنگاران در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور روز یکشنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود:بنگاه های خبرپراکنی و شایعه ساز دشمنان فعال تر از همیشه وارد میدان شده اند و باید در برابر این هجمه با هوشیاری و درایت عمل کرد.

وی با تجلیل از تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاران متعهد ،وظیفه آنان را در شرایط حساس کنونی مهم خواند و افزود:در عرصه های مختلف دشمن قصد داشت وقایع را وارونه جلوه دهد که با بصیرت مردم و درایت اقشار مختلف ناکام مانده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه سبک اطلاع رسانی متفاوت از قبل شده و باید همه با ابزار نوین خبری آشنایی کامل داشته باشند افزود:تعهد و پایبندی به اصول و ارزش های اسلام و انقلاب در این عرصه خطیر ، حائز اهمیت است.

سرهنگ کریم پور با بیان اینکه اصول اخلاقی حرفه روزنامه نگاری ایجاب می کند روزنامه‌نگاران در هر مقامی که هستند به خیر و مصلحت جامعه ایمان داشته باشند گفت:خبرنگاران باید زبان گویای مردم باشند و مطالبه گری را مد نظر قرار دهند.

وی بر ضرورت انعکاس اخبار موثر و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه از سوی اصحاب رسانه تاکید کرد.

سرهنگ کریم پور در بخش دیگری با اشاره به جایگاه بسیج گفت:حضور نیروهای بسیج در عرصه های مختلف موجب دلگرمی است و بسیج همواره در زمینه های مختلف آمادگی مواجهه با هر شرایطی را دارد.

وی گفت: مهمترین رسالت بسیج در شرایط کنونی تلاش برای خدمت رسانی حداکثری به مردم است، شجره طیبه بسیج از دل مردم برآمده و همواره با حضور پررنگ قشرهای مختلف جامعه در مقاطع گوناگون و حساس نقش آفرینی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: بسیج متعلق به مردم است و با حضور موثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع و پس از آن نیز ظرفیت عظیمش را در اختیار سازندگی و خدمت رسانی به قشرهای آسیب پذیر جامعه قرار داد و امروز هم در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد.

وی افزود: مکتبی بودن رمز موفقیت بسیج در عرصه های مختلف بوده و عضوگیری در تمامی مراحل مبتنی بر آموزه‌های اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: آرامش ، اقتدار و امنیت امروز ما مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدایی است که برای دفاع از آرمان های انقلاب و نظام از جان خود گذشتند و امروز دفاع از جمهوری اسلامی یکی از مهمترین اهداف بسیج است.

در این مراسم از اصحاب رسانه شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6237
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هوشیاری در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.