تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود

  • کد خبر : 6252
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود

اندیمشک نوین: جهانگیری با بیان اینکه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی ستاد ملی کرونا، مدت زمان برگزاری مراسم عزاداری حداکثر ۲ ساعت است گفت: حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود و جابه‌جایی منطقه به منطقه و شهر به شهر، ممنوع است.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری با بیان اینکه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی ستاد ملی کرونا، مدت زمان برگزاری مراسم عزاداری حداکثر ۲ ساعت است اظهار کرد: حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود و جابه‌جایی منطقه به منطقه و شهر به شهر، ممنوع است.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا اندیمشک با اشاره به اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی ضرورت دارد افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی شرکت‌کنندگان در مراسمات و همچنین استفاده از طبل، سنج و وسایل مشابه در برگزاری مراسم با اولویت شخصی بودن مجاز است و در غیر این صورت با انجام گندزدایی و ضدعفونی قبل از استفاده شخص بعدی منعی ندارد.

وی اذعان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم باید شیوه‌نامه‌های ابلاغی با شدت و کمال دقت رعایت شوند تا این مراسمات موجب شیوع بیماری کرونا نشوند و این امر دست‌آویز مخالفان و‌ دشمنان اسلام و انقلاب قرار نگیرد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6252
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حرکت دسته‌های عزاداری باید فقط به صورت محله‌ای انجام شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.