تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

فرش اندیمشک به برند ملی تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 6264
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
فرش اندیمشک به برند ملی تبدیل می‌شود

اندیمشک نوین: اشتغال یکی از الویت‌های مهم در شهرستان است، زیرا با ایجاد زیر ساخت‌های لازم جهت ایجاد اشتغال باعث امنیت آرامش و رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین ، فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است طی چند سال گذشته تحولات بسیار بزرگی در حوزه تعاونی‌های شهرستان صورت گرفته و در همین راستا چندین تعاونی در حال تولید و اشتغال زایی هستند

پیمان جهانگیری افزود: مدیران باید خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و شبانه روز پای کار باشند در جهت خدمت به مردم و پیشبرد اهداف شهرستان تلاش کنند.

وی ادامه داد: صنعت فرش بافی شهرستان در حال تبدیل شدن به یک برند ملی است.

جهانگیری خاطر نشان کرد: با توجه به شعار هر خانه یک کارخانه در شهرستان از مشاغل خانگی حمایت و در همین راستا به مشاغل خانگی در روستا‌های هدف تسهیلات اشتغال زایی پرداخت می‌شود.

جهانگیری اضافه کرد: هدف ما حمایت از کالای ایرانی تولید داخل و اشتغال زایی پایدار برای جوانان در شهرستان اندیمشک است.

همچنین معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: اندیمشک سهم مهمی در اقتصاد تعاونی استان دارد.

سید قادر احمدی افزود: ۳۰ درصد از موفقیت استان خوزستان در بخش تعاونی مربوط به این شهرستان است.

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی اندیمشک گفت: به‌واسطه ایجاد فرصت شغلی در تعاونی‌ها، شاهد توسعه در سطح شهرستان هستیم.

سید ناصر حسینی افزود: از سال ۹۶ تا ۹۸ عملکرد مطلوبی در حوزه تعاونی‌ها از خود نشان داده‌ایم و اوج کار تعاونی‌ها در اندیمشک در سال ۹۹ بود که از میان ۱۹ شرکت تعاونی استان خوزستان پنج شرکت متعلق به شهرستان اندیمشک است.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ توانستیم تعداد ۱۲ شرکت تولیدی را در اندیمشک تشکیل و از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۵ شرکت تعاونی در این شهرستان تشکیل شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به ایجاد اشتغال ۱۵ کارگاه تولیدی یش از ۷۵۰ ساعت دوره آموزشی در شهرستان اندیمشک برای کارگاه‌های تولیدی فعال تشکیل شد.

صادرات تعاونی‌ها در سال گذشته ۱۰ میلیون دلار و در پنج ماه اول امسال ۳ میلیون دلار صادرات انجام شده و این امر بیانگر رشد چشمگیر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6264
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فرش اندیمشک به برند ملی تبدیل می‌شود بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.