تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

مدیران باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت پیشبرد اهداف شهرستان اندیمشک استفاده کنند

  • کد خبر : 6278
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
مدیران باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت پیشبرد اهداف شهرستان اندیمشک استفاده کنند

اندیمشک نوین: جهانگیری با بیان اینکه باید توسعه و پیشرفت اندیمشک و همچنین رضایت‌مندی مردم در دستور کار مدیران ادارات باشد گفت: مدیران باید در حیطه کاری خود هنر داشته باشند تا بتوانند از تمام ظرفیت‌های موجود جهت پیشبرد اهداف این شهرستان استفاده کنند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه باید توسعه و پیشرفت اندیمشک و همچنین رضایت‌مندی مردم در دستور کار مدیران ادارات باشد اظهار کرد: مدیران باید در حیطه کاری خود هنر داشته باشند تا بتوانند از تمام ظرفیت‌های موجود جهت پیشبرد اهداف این شهرستان استفاده کنند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه این شهرستان از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلفی برخوردار است افزود: طی سال‌های اخیر با جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد کارخانجات و کارگاه‌های اشتغالزایی سعی شده تا از میزان بیکاری جوانان در شهرستان اندیمشک کاسته شود و همچنین با بهره‌برداری از برخی از پروژه‌های بزرگ، تعداد قابل توجهی اشتغال در این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ مدیری نباید نسبت به امورات شهری و مردم بی‌تفاوت باشد اذعان کرد: مدیران باید به وظیفه ذاتی خود که خدمت به مردم در چارچوب قانون است عمل کنند.

جهانگیری با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: ما همچنان در پیک کرونا قرار داریم که ضرورت دارد مردم در جهت عبور از این پیک کرونا همچون گذشته همکاری لازم را با ستاد کرونا و کادر درمان داشته باشند.

وی عنوان کرد: دولت جدید، یک دولت مردمی و انقلابی است که در همین راستا باید پیگیری‌های ما در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دوچندان شود.

کرم صرفه‌جو معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اندیمشک نیز در ادامه با تشریح اهداف جلسات شورای اداری، بر لزوم برنامه‌ریزی در تمام سطوح به ویژه در موضوع معیشت، اشتغال و مبارزه با بیماری کرونا، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورات مردم و تسریع در انجام آنها توسط مدیران و کارکنان ادارات تاکید کرد.

منبع: شبستان

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6278
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مدیران باید از تمام ظرفیت‌های موجود جهت پیشبرد اهداف شهرستان اندیمشک استفاده کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.