تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

باروش فعلی نمی‌توان بیماری کرونا را مهار و کنترل کرد/خط قرمز ما سلامت مردم است

  • کد خبر : 6298
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
باروش فعلی نمی‌توان بیماری کرونا را مهار و کنترل کرد/خط قرمز ما سلامت مردم است

اندیمشک نوین: نماینده مردم اهواز گفت: ما در بحث مدیریت کرونا باید رویه را تغییر دهیم؛ چراکه با این روش فعلی نمی‌توان نسبت به مهار و کنترل بیماری کرونا اقدام کرد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی پیرامون وضعیت اسفناک کرونا در خوزستان  اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونائی در کشور روزانه عزیزان زیادی را از دست می‌دهیم و خانواده های زیادی داغدار می شوند و مردم عزیز می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی این زنجیره را قطع کنند.

وی با بیان اینکه در مدیریت کرونا باید تجدید نظر جدی شود، افزود: ارز میلیاردی که از صندوق ملی کشور برداشته شد در جهت پیشگیری از کرونا بود ولی آمارهایی که به دست ما می رسد نشان می دهدخیلی از داروها عملا کارکرد مناسب را نداشتند.

نماینده مردم اهواز گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هر جای دنیا به جز دو کشور آمریکا و انگلیس واکسنی که دوره بالینی را گذرانده باشد می توان وارد کرد و شرایط تولید واکسن در کشور را هم بهبود داد تا واکسن سریعتر به دست مردم برسد.

یوسفی بیان کرد: سیاست های ما در حوزه درمان و زیر ساخت های بهداشت و درمان به شدت نیارمند تغییر است همچنین مطالبات و پرداخت های حقوق و دستمزد پرسنل شریف کادر درمان،پرستاران ،نیروهای طرحی و شرکتی که جانشان را در کف دست گرفته اند بدر این شرایط سخت اقتصادی باید توسط دولت و وزارت بهداشت پیگیری و انجام گیرد.

وی به پیگیری های کمیسیون تلفیق مبنی بر اختصاص اعتبار صورت گرفته اشاره کرد و ادامه داد: اقداماتی در بحث توسعه ی بیمارستانی برای افزایش سطح تخت هایicu با توجه به نیاز و تأثیرش در حفظ جان بیماران انجام شده که از ۱۰۰ تخت به ۳۷۰ تخت در یک سال گذشته رسیده است .

این نماینده عنوان کرد: نوسازی اورژانس بیمارستان امام با ۵۰تخت و متدهای روز ، افزایش ۱۰۰تخت به بخش و اورژانس بیمارستان سینا و پیگیری۸۰ تخت دیگر به بیمارستان گلستان در حال اضافه شدن است .

وی با تاکید بر اینکه باید در سیاست مدیریت کرونا در کشور توسط وزیر محترم تجدید نظر شود، گفت: ما در بحث مدیریت کرونا باید رویه را تغییر دهیم؛ چراکه با این روش فعلی نمی‌توان نسبت به مهار و کنترل بیماری کرونا اقدام کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در بحث پیشگیری ما باید به طور جد اقدام کنیم و در این زمینه تنها خط قرمزی که برای ما وجود دارد، سلامت مردم است.

یوسفی خاطرنشان کرد: واکسن‌ها باید از مرجع و منبع مطمئن تامین شود و ما نباید در بحث واردات واکسن کرونا کشور را به آزمایشگاه تبدیل کنیم

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6298
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای باروش فعلی نمی‌توان بیماری کرونا را مهار و کنترل کرد/خط قرمز ما سلامت مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.