تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

جامعه و کشور به مسئولان باتقوا و دارای معنویت نیاز دارد

  • کد خبر : 6299
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
جامعه و کشور به مسئولان باتقوا و دارای معنویت نیاز دارد

اندیمشک نوین: موسوی با اشاره به اینکه معنویت عامل اساسی پیروزی جبهه اسلام است گفت: امروزه جامعه و کشور به مدیران و مسئولان باتقوا و دارای معنویت نیاز دارد.

به گزارش اندیمشک نوین، سید عطاالله موسوی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اظهار کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، مردمی، ولایی و جهادی به حساب می‌آید که همین خصوصیات باعث موفقیت این نهاد در ماموریت‌ها شده است.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه اتکای سپاه پاسداران به معنویت و ولایت، توفیقات روزافزونی را در ماموریت‌های این نهاد مقدس رقم زده است افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه به خوبی در راستای ارتقا و رشد معنویت در سپاه و صیانت از این نهاد عمل می‌کند.

 

وی اذعان کرد: همه ما با تمام وجود، حوزه نمایندگی در سپاه را به عنوان یک نعمت بزرگ قبول داریم چرا که این مجموعه، نقش صیانتی از سپاه در برابر آسیب‌های گوناگون بر عهده داشته است.

 

موسوی معنویت را عامل اساسی پیروزی جبهه اسلام دانست و تصریح کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر موضوع اعتقاد به معنویت تاکید داشته‌اند و تجربه تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.

 

وی عنوان کرد: در طول تاریخ همیشه از لحاظ ابزارهای مادی و نظامی، دشمنان از ما قوی‌تر بوده‌اند و ما نیز فقط با برتری معنوی، ایمان و تقوایی که در برابر دشمنان داشتیم، به توفیقات روزافزونی یافتیم.

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: نیاز اساسی و اصولی کشور برای برون‌رفت از مشکلات، انتصاب مسئولانی است که از لحاظ معنوی از دیگران قوی‌تر باشند چرا که ما مختصص می‌خواهیم اما متخصصی که دین و تقوا داشته باشد.

 

وی به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: امروزه جامعه و کشور به مدیران و مسئولان باتقوا و دارای معنویت نیاز دارد.

 

موسوی خاطر نشان کرد: داشتن ایمان و تقوا از اساسی‌ترین و با اولویت‌ترین ویژگی‌های مسئولان و مدیران کشور است.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6299
  • ارسال توسط :
  • 6 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جامعه و کشور به مسئولان باتقوا و دارای معنویت نیاز دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.