12 , اردیبهشت, 1397

کارگران نمونه اندیمشک تجلیل شدند

اندیمشک نوین: کارگر نمونه اندیمشک روز سه شنبه در آئینی در فرمانداری این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند. به گزارش اندیمشک نوین، در این آئین جایگاه کارگران را در جامعه اسلامی ارزشمند دانست و گفت:در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده ، بها دادن به قشر […]

اندیمشک نوین: کارگر نمونه اندیمشک روز سه شنبه در آئینی در فرمانداری این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش اندیمشک نوین، در این آئین جایگاه کارگران را در جامعه اسلامی ارزشمند دانست و گفت:در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده ، بها دادن به قشر زحمتکش کارگر موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای تولید می شود.
پیمان جهانگیری اظهار کرد:سرمایه انسانی در راستای تولید و اقتصاد مورد توجه ویژه است و هرجا سرمایه انسانی با انگیزه و پرتلاش وارد شده نتایج ارزنده ای همراه داشته است.
وی بر ضرورت حمایت از این قشر از سوی نهادها ، ادارات و سایر ارگان ها تاکید کرد و گفت:پرداخت حق و حقوق قشر کارگر در موعد مشخص ضروری است.
امام جمعه اندیمشک هم با اشاره به اینکه نباید از مشکلات و نیازهای این قشر غفلت شود گفت:قشر کارگر دارای مشکلات متعددی هستند که باید با برنامه ریزی حل شوند.
حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری اظهار کرد:بخش زیادی از جمعیت کشور ما را جامعه کارگری تشکیل می دهد که برخورداری از امنیت شغلی از نکات قابل توجه برای این عزیزان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک هم در سخنانی با بیان اینکه این اداره در یک سال اخیر حائز رتبه های خوبی در سطح استان شده است گفت: از ۶۶۷ تعاونی اندیمشک ۲۸۳ مورد فعال و ۳۷ تعاونی در مرحله اجرا هستند.
سیدناصر حسینی افزود:بازرسی مداوم و مستمر از کارگاهها انجام می شود و مشکلات کارگران مورد توجه است.
در این مراسم از ۲۲ کارگر نمونه ادارات و نهادهای اندیمشک تجلیل شد.
۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر است.