تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

واکسیناسیون نقش تاثیرگذاری در ایمن‌سازی افراد در مقابل بیماری کرونا دارد

  • کد خبر : 6339
  • 22 شهریور 1400 - 17:08
واکسیناسیون نقش تاثیرگذاری در ایمن‌سازی افراد در مقابل بیماری کرونا دارد

اندیمشک نوین: جهانگیری گفت: طی هفته‌های اخیر، درصد مبتلایان به ویروس کرونا در گروه سنی ۷۴ سال به بالا در این شهرستان اندیمشک پنج درصد بوده که این نشان دهنده عملکرد بسیار خوب و نقش تاثیرگذار واکسیناسیون نسبت به ایمن‌سازی افراد در مقابل بیماری کرونا است.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه روند بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک کاهشی است اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر، درصد مبتلایان به ویروس کرونا در گروه سنی ۷۴ سال به بالا در این شهرستان پنج درصد بوده که این نشان دهنده عملکرد بسیار خوب و نقش تاثیرگذار واکسیناسیون نسبت به ایمن‌سازی افراد در مقابل بیماری کرونا است.

فرماندار اندیمشک افزود: بیشترین مبتلایان و بستری بیماران کرونایی در شهرستان اندیمشک، مربوط به گروه سنی ۳۰ تا ۴۴ سال است که ضرورت دارد تمامی مردم دارای سن ۱۸ سال به بالا هر چه سریع‌تر جهت تزریق واکسن کرونای خود، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت کادر درمان، هلال احمر، شبکه بهداشت، مرکز بهداشت و بسیج در امر واکسیناسیون اذعان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کسانی که واکسن زده‌اند هم الزامی است و مردم همچنان باید تا واکسیناسیون گسترده در کشور، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

جهانگیری تصریح کرد: در جهت رفاه حال شهروندان و تسریع در روند واکسیناسیون، یک مرکز تجمیعی دیگر در منطقه بهارستان خیابان شهید مظفر پاپی راه‌اندازی می‌شود تا تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک، به ۸ مرکز افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه به منظور تسریع در امر واکسیناسیون و رعایت حال اهالی بخش مرکزی اندیمشک، اتوبوس به همراه اکیپ سیار واکسیناسیون در این بخش مستقر خواهد شد عنوان کرد: از امروز واکسیناسیون خودرویی در محل ایستگاه راه‌‌آهن اندیمشک برای واکسیناسیون رانندگان و سرنشینان خودروها صورت می‌گیرد.

فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: تمام امکانات شهرستان اندیمشک بسیج شده‌اند تا روند واکسیناسیون با سرعت و شتاب بیشتری پیش رود و در همین راستا یک دستگاه اتوبوس برای تزریق واکسن کرونا در مناطق کم‌برخوردار شهرستان استقرار پیدا کرده است.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.