تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

فعالیت ناوگان عمومی درون شهری اندیمشک به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 6409
  • 09 آبان 1400 - 16:30
فعالیت ناوگان عمومی درون شهری اندیمشک به زودی آغاز می‌شود

اندیمشک نوین: حسن زاده گفت: بازسازی و شروع به خدمات رسانی اتوبوس‌های اندیمشک در روز‌های آینده به اتمام خواهد رسید، اما آغاز فعالیت در شهر نیازمند اجازه ستاد کرونا شهرستان است.

به گزارش اندیمشک نوین، محمد حسین حسن زاده مدیرعامل اتوبوسرانی اندیمشک گفت: اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی درون شهری طبق آیین نامه، بعد از گذشت ۱۰ سال از رده خارج می‌شوند، که این روند بیشتر از عمر مفید بوده و اتوبوس‌ها کارایی خود را از دست داده، اکنون به خاطر شرایط بد اقتصادی و تحریم در حال بازسازی آن‌ها هستیم.

او با بیان اینکه شیوع کرونا و تعطیلی ناوگان عمومی درون شهری تبدیل به فرصت مناسبی برای بازسازی این ناوگان شد، افزود: طی مناقصه‌ای که از سوی شهرداری برگزار شد شرکت ایران خودرو دیزل برنده و بازسازی صفر تا صد اتوبوس‌ها به این مجموعه سپرده شد.

حسن زاده ادامه داد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده حسنوند رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و شهردار این شهرستان حدود یک میلیارد تومان کمک بلاعوض از سازمان شهرداری‌های کل کشور جذب و برای بازسازی اتوبوس‌های این شهرستان در نظر گرفته شد.

مدیرعامل اتوبوسرانی اندیمشک اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما شهروندان حاشیه نشین شهر هستند که قشر آسیب پذیر را تشکیل می‌دهند و تلاش خواهیم کرد هرچه زودتر حمل و نقل ناوگان عمومی درون شهری ارزان قیمت را برای دسترسی آسان به مرکز شهر در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

این مقام مسئول در خصوص هزینه بازسازی اتوبوس‌های این سازمان گفت: برای بازسازی هر اتوبوس مبلغ ۴ میلیارد ریال هزینه شده است تا بتوانیم بهترین و باکیفیت‌ترین اتوبوس‌ها را برای راحتی و رفاه شهروندان آماده کنیم.

حسن زاده گفت: طی روز‌های آینده ۸ اتوبوس جهت خدمات رسانی به شهروندان آماده می‌شوند، اما برای آغاز به فعالیت نیازمند اجازه ستاد کرونا شهرستان هستیم.

این مقام مسئول گفت:تمام اقدامات برای گرفتن تسهیلات کم بهره از طریق دولت و صندوق کارآفرین امید انجام شده است امیدواریم بتوانیم با برخورداری از این تسهیلات تعدادی دیگر از اتوبوس‌ها را بازسازی و به چرخه حمل و نقل اضاف کنیم.

او با اشاره به تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس اندیمشک در جهت رفاه حال شهروندان، تصریح کرد: ایستگاه‌های نشیمنگاه اتوبوسرانی در مرکز شهر از سوی واحد‌های عمرانی و ترافیک شهرداری بازسازی و ایستگاه‌های مقصد نیز به زودی اماده خواهند شد.

مدیر سازمان اتوبوسرانی اندیمشک درپایان گفت: اتوبوس‌های درون شهری اموال عمومی و متعلق به شهروندان است که در جهت رفاه و خدمات دهی ارزان قیمت و دسترسی آسان به مرکز شهر در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود انتظار می‌رود باتوجه به هزینه بسیار زیادی که برای بازسازی آن‌ها صورت گرفته نسب به حفظ و نگهداری آن‌ها به این سازمان کمک کنند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.