تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

صعود مقتدرانه تیم فوتبال شهدای دوکوهه اندیمشک به مرحله بعد جام حذفی

  • کد خبر : 6436
  • 11 آبان 1400 - 8:51
صعود مقتدرانه تیم فوتبال شهدای دوکوهه اندیمشک به مرحله بعد جام حذفی

اندیمشک نوین: تیم فوتبال شهدای دوکوهه اندیمشک به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

به گزارش اندیمشک نوین، سپیدرود رشت نماینده فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال ایران امروز در جام حذفی فوتبال ایران مقابل دوکوهه اندیمشک قرار گرفت که نهایت در ضربات پنالتی از تیم میزبان شکست خورد.

سپیدرود بعد از دو سال پی‌درپی که از جام حذفی انصراف داده بود امسال در این جام شرکت کرد. سه سال پیش سپیدرود در مرحله یک شانزدهم با عبور از سد ملوان به مرحله یک هشتم رسید و آنجا با شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس از مسابقات کنار رفت.

باشگاه یادآوران دوکوهه اندیمشک در سال ١٣٧۶ افتتاح شد و بعد از پرورش و استعدادیابی در رده‌های پایه شروع به تیمداری کزد، تیم‌ رده بزرگسالان از قهرمانی شهرستان اندیمشک و سپس قهرمان لیگ دو استان، قهرمانی لیگ یک استان و فصل گذشته نیز در سوپر لیگ استان خوزستان به عنوان نایب قهرمان جواز حضور در جام حذفی را کسب کرد، دیدارهای خانگی این‌ تیم در ورزشگاه سروندی شهر اندیمشک برگزار می‌شود.

دوکوهه اندیمشک سال گذشته نیز موفق شده بود تا در مرحله نخست جام حذفی از سد تیم زاگرس نشینان چهارمحال و بختیاری با نتیجه دو بر صفر و در مرحله بعد تیم پیام خراسان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد، در گام سوم برابر شهدای بابلسر در بابلسر با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شود و سرانجام با شکست یک بر صفر برابر شهرداری ماهشهر از جام حذفی کنار رفت. این تیم فصل جدید در مرحله اول جام حذفی در دیدار خارج از خانه با نتیجه چهار بر صفر مقابل تیم پرشین کیش به برتری رسید.

ملکشاهی سرمربی تیم دوکوهه اندیمشک، حامد شاهرخیان، اسماعیل پورحسینی، رضا رومیانی، محمد مردیان، فرشاد بالایی، علی بارانی، علی راهداری، میلاد دارابی ، فیروز ولی نژاد، فرشاد بهاروند و سامان غلامی فر را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

حسن اشجاری سرمربی سپیدرود رشت  نیز مصطفی زینعلی، مهیار نوری، امیرحسین صالحی ماهان سروی، اویس کرد جهان، آرین نصیری نژاد، رضا عاشوری، معین تقوی، سهیل ربیع زاده، حسین آفرین زاد، امیر قلم آرا را در ترکیب سپیدرود رشت قرار داده بود.

این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تکلیف تیم برنده با ضربات پنالتی مشخص شود.

تیم شهدای دوکوهه در ضربات پنالتی به خوبی عمل کرد و با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. نماینده خوزستان به مرحله سوم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

تیم شهدای دوکوهه اندیمشک در مرحله قبلی از سد تیم پرشین کیش عبور کرده بود.

فصل گذشته تیم فولاد خوزستان عنوان قهرمانی جام حذفی کشور را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0