تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

برگزاری بیش از ۶۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در اندیمشک

  • کد خبر : 6445
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۲۹
برگزاری بیش از ۶۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در اندیمشک

اندیمشک نوین: کریم‌پور از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه توسط بسیج دانش‌آموزی برادران و خواهران اندیمشک به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، احسان کریم‌پور با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است اظهار کرد: ۱۳ آبان به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ آبان همزمان با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده آغاز می‌شود و تا ۱۳ آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ادامه دارد.

وی از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه توسط بسیج دانش‌آموزی برادران و خواهران اندیمشک به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اذعان کرد: زنگ استکبارستیزی، مانور پدافند غیرعامل، یادواره شهدای دانش‌آموز، توزیع کمک‌های مومنانه در بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت و راه‌اندازی پویش‌های مختلف در فضای مجازی از برنامه‌های مهم این هفته هستند.

کریم‌پور تصریح کرد: همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگری مانند روزنامه‌دیواری، دکلمه، داستان‌نویسی، شعر، طراحی و نقاشی با موضوع استکبارستیزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شوند.

منبع: شبستان

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6445
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری بیش از ۶۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.