تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برگزاری بیش از ۶۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در اندیمشک

  • کد خبر : 6446
  • 13 آبان 1400 - 7:31
برگزاری بیش از ۶۰ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در اندیمشک

اندیمشک نوین: کریم‌پور از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه توسط بسیج دانش‌آموزی برادران و خواهران اندیمشک به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، احسان کریم‌پور با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است اظهار کرد: ۱۳ آبان به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ آبان همزمان با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده آغاز می‌شود و تا ۱۳ آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ادامه دارد.

وی از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه توسط بسیج دانش‌آموزی برادران و خواهران اندیمشک به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اذعان کرد: زنگ استکبارستیزی، مانور پدافند غیرعامل، یادواره شهدای دانش‌آموز، توزیع کمک‌های مومنانه در بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت و راه‌اندازی پویش‌های مختلف در فضای مجازی از برنامه‌های مهم این هفته هستند.

کریم‌پور تصریح کرد: همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگری مانند روزنامه‌دیواری، دکلمه، داستان‌نویسی، شعر، طراحی و نقاشی با موضوع استکبارستیزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شوند.

منبع: شبستان

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.