تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

نیروهای مسلح بزرگترین پشتوانه برای کشورمان هستند

  • کد خبر : 6452
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
نیروهای مسلح بزرگترین پشتوانه برای کشورمان هستند

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه با دزدان دریایی آمریکایی گفت: رزمندگان کفرستیز و استکبارستیز و نیروهای مسلح، چشم و چراغ مملکت ما و پناه مردم هستند و همه برای این نظام، به عنوان بزرگترین پشتوانه به حساب می‌آیند.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی در اجتماع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان، با بیان اینکه ما باید مرگ بر نظام‌های مستکبر و ظالمان را در برنامه‌های خود داشته باشیم اظهار کرد: مرگ و نفرین را نثار ظالمان کردن، غیر از فحش و دشنام دادن است.

امام جمعه اندیمشک افزود: ما در آیات و روایات از فحش و دشنام دادن شدیدا نهی شده‌ایم اما مرگ گفتن و نفرین نثار کردن جزو فروع دین به حساب می‌آیند و اگر کسی نسبت به دشمنان اسلام و قرآن و دشمنان خدا و دین خدا اظهار برائت و بیزاری نکند، دین وی ناقص است.

وی در خصوص اهمیت تولی و تبری اذعان کرد: تولی و تبری جزو دین ما به شمار می‌روند و دین ما هم با تولی و تبری تکمیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: نظام‌های استکباری که ما مرگ را نثار آنها می‌کنیم، مرگ، قتل، کشتار، ذلت و حقارت را برای بشریت از جمله انسان‌های مستضعف به ارمغان آوردند.

وی به برخی بیانات امام خمینی (ره) پرداخت و عنوان کرد: امام خمینی (ره) ترس را از ملت‌ها گرفت و شجاعت، جرأت، غیرت و دلاوری را بر جان ملت‌ها تزریق کرد.

امام جمعه اندیمشک در رابطه یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: لانه جاسوسی، مقر فرماندهی آمریکایی‌ها برای اعتصاب، اغتشاش برهم زدن کشورمان بود که دانشجویان آن را تصرف کردند و امام راحل فرمود این به عنوان انقلاب دوم محسوب می‌شود و از انقلاب اول هم مهمتر است.

وی ادامه داد: انقلاب دوم از انقلاب اول مهمتر بود چرا که انقلاب اول فقط استبداد از ایران رفت و دست استبداد قطع شد اما در انقلاب دوم، قطع دست‌ و پای استعمار و استکبار یعنی استبدادسازان صورت گرفت.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: امروز نظام‌های استکباری و در رأس آنها آمریکای جهانخوار، جنایتکار و خونخوار، خود را خدای جهان می‌داند و برای تسلط بیشتر بر ملت‌های مستضعف و احیانا ترسو از تمام امکانات سیاسی، نظامی، دیپلماسی و اقتصادی استفاده می‌کند تا همه را به استضعاف بکشاند و خود را بر دیگران تحمیل کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه با دزدان دریایی آمریکایی خاطر نشان کرد: رزمندگان کفرستیز و استکبارستیز و نیروهای مسلح، چشم و چراغ مملکت ما و پناه مردم هستند و همه برای این نظام، به عنوان بزرگترین پشتوانه به حساب می‌آیند.

منبع: شبستان

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6452
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نیروهای مسلح بزرگترین پشتوانه برای کشورمان هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.