تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

امام جمعه اندیمشک: دولت در انتصاب مسوولان تسریع کند

  • کد خبر : 6453
  • 15 آبان 1400 - 12:05
امام جمعه اندیمشک: دولت در انتصاب مسوولان تسریع کند

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مدیران دولت قبلی که هنوز جابجا نشده‌اند، گفت: دولت در انتصاب مسوولان تسریع کند.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید کمال موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: خیلی از مسوولان انتصابی که در دولت قبل مسوولیت گرفته‌اند نمی‌دانند می‌مانند یا می‌روند از این رو باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.‌

وی ادامه داد: اگر قرار است بمانند به آنها اعلام شود و اگر قرار است تغییر کنند، اقدام شود تا با این بلاتکلیفی، انگیزه و فرصت خدمت به مردم تحت الشعاع قرار نگیرد.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه مشکلات استان‌ها و مناطق کشور روشن هستند، خواستار کاهش سفرهای غیرضروری دولت و تلاش برای رفع مشکلات شد.

وی افزود: رییس جمهوری یک دولت فقیر تحویل گرفته و همه واقف هستیم که مشکل تورم، اقتصاد و اشتغال از اساسی ترین مشکلات کشور هستند.

آمریکا سیلی‌های زیادی از ایران خورده است
حجت الاسلام موسوی با تشریح اقتدار فرزندان ایران اسلامی در مقابله با آمریکا در دوران مختلف گفت: آمریکا بزرگترین سیلی‌ها را از ایران خورده که تسخیر لانه جاسوسی و به زمین نشاندن پهبادهای آنها نمونه ای از این سیلی‌ها است.
وی هنر آمریکا را تحریم و ایجاد جنجال دانست و افزود: کشورهای مختلف از جمله عربستان و اسراییل بدانند از چنین کشوری تبعیت می‌کنند.
خطیب جمعه اندیمشک در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه بر ضرورت کمک به خانواده ها برای جوان سازی جمعیت تاکید کرد و گفت: حذف سن جوانی بزرگترین خطر برای سقوط یک جامعه است.
وی افزود: جوان زدایی یک‌سم‌ مهلک است زیرا چرخه اقتصاد به دستان جوانان با انگیزه و پرتوان می چرخد از طرفی این مملکت را جوانان حفظ کرده‌اند.

مسوولان زیرساخت لازم برای جوان سازی جمعیت را فراهم کنند
حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: جامعه را به فرزند آوری و تولید نسل تشویق کنیم زیرا تولید جمعیت نیاز ضروری جامعه برای پویایی و موفقیت است.
وی مهیا کردن زیرساخت ها برای جوان سازی جمعیت را ضروری خواند و افزود: با سخن گفتن و تصویب قانون بدون اهرم اجرایی کاری پیش نمی‌رود.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.