تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

مراسم سالروز آزادسازی سوسنگرد برگزار شد

  • کد خبر : 6462
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
مراسم سالروز آزادسازی سوسنگرد برگزار شد

اندیمشک نوین: مراسم گرامیداشت آزادسازی حصر سوسنگرد با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و هیات همراه و جمعی از مسئولین استانی در سوسنگرد ناحیه سپاه شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مراسم گرامیداشت آزادسازی حصر سوسنگرد با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و هیات همراه و جمعی از مسئولین استانی در سوسنگرد ناحیه سپاه شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان طی سخنانی بیان داشت: آزادسازی سوسنگرد از نقاط درخشان تاریخ هشت سال دفاع مقدس و آغاز خروج تدریجی جبهه‌های نبرد از رژیم بعثی بود. وی با تجلیل از رشادت های مردم سوسنگرد و شهرهای مجاور در جریان آزادسازی سوسنگرد یادآور شد: مردم غیور سوسنگرد، بستان، هویزه و حمیدیه در این جنگ نابرابر چه حماسه ها و دلاوری های آفریدند و این عملیات در محور سوسنگرد به صورت نیمه گسترده توسط عشایر عرب، تیپ ۲ لشکر ۹۲ زرهی، ستاد جنگ های نامنظم شهید چمران، سپاه و بسیج در ۲۶ آبان سال ۱۳۵۹ با موفقیت به ثمر رسید.

در انتهای مراسم یاد شده مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به تبادل نظرپرداختند و سردار شاهوارپور ضمن قدردانی از خدمات محرومیت زدایی شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص تداوم و افزایش این اقدامات ابراز امیدواری کردند.

همچنین مهندس عذاری اهوازی در دیدار با مردم و اهالی منطقه، گفتگویی صمیمی در خصوص معضلات معیشتی و بیکاری این مناطق داشتند.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6462
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم سالروز آزادسازی سوسنگرد برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.