تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی در اندیمشک به بهره برداری می‌رسد

  • کد خبر : 6551
  • 13 بهمن 1400 - 21:51
فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی در اندیمشک به بهره برداری می‌رسد

اندیمشک نوین: مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر در فاز اول طرح پرورش ماهیان سردابی در اندیمشک گفت: این طرح در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اندیمشک نوین، فتح الله ابوعلی اظهار کرد: زیرساخت‌های این پروژه چندین سال احداث شده بود و سال گذشته از طریق شرکت شهرک‌های کشاورزی به بخش خصوصی واگذار و پیگیری و هماهنگی لازم برای رفع موانع و مشکلات مربوط به آب و سایر موضوعات انجام شد.

مدیرکل شیلات خوزستان افزود: هم اکنون سرمایه گذار در حال احداث استخرها و حصار کشی است و فاز اول این طرح در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: مساحت این پروژه ۳۱.۵ هکتار و ظرفیت تولید دو هزار و ۵۰۰ تن ماهی قزل آلای رنگین کمان را دارد و توسط این طرح نیز برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی فراهم می‌شود.

ابوعلی با اشاره به اینکه بر سرعت بخشی اجرای این پروژه توافق شده تاکید کرد: به همین منظور اخذ تسهیلات بانک کشاورزی در هفته جاری با حضور سرمایه گذار پیگیری و حل خواهد شد.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: علاوه بر اجرای فاز اول، ۳ بخش دیگر تولیدی و بخش صنایع و فراوری محصولات شیلاتی نیز طراحی و مراحل اولیه تفاهم نامه طرح کشاورزی قراردادی با سایر تولید کنندگان استان در دست اقدام است.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.