تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای اندیمشک

  • کد خبر : 6613
  • 21 اسفند 1400 - 15:36
غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای اندیمشک

اندیمشک نوین: به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا مزار شهدای شهرستان اندیمشک با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا غباروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش اندیمشک نوین، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای اندیمشک به مناسبت ۲۲ اسفند بزرگداشت روز شهید با حضور حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان، جهانگیری فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اندیمشک و جمعی از کارکنان و مسئولین شهرستان برگزار شد.
شهریار خسروی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شهدا و گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: وظیفه ما حفظ یاد و خاطره شهدا و ادامه راه این عزیزان است و خون پاک شهدا سند افتخار، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران است.
وی افزود: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است چرا که ما هر آنچه را که امروز داریم به برکت خون همین شهدای گرانقدر بوده است.
شرکت کنندگان در این آئین با نثار فاتحه و اهدای گل و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان ‌های امام خمینی (ره) و این دلاورمردان تجدید میثاق و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.