تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 6650
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

اندیمشک نوین: جهانگیری با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه و کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک با شتاب بسیار خوبی در دست احداث هستند گفت: فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه در تابستان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری در نشست پیگیری موانع و مشکلات روند احداث نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه و فولاد زاگرس اندیمشک اظهار کرد: گرفتن امتیاز این ۲ پروژه بزرگ و احداث آنها در اندیمشک کار آسانی نبوده که به همت نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و عزم جهادی صورت گرفته است.

فرماندار اندیمشک افزود: هدف از راه‌اندازی کارخانه فولاد زاگرس و نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک حمایت از اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه و فولاد زاگرس با شتاب بسیار خوبی در دست احداث هستند اذعان کرد: فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک در تابستان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جهانگیری تصریح کرد: پروژه‌های نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه و فولاد زاگرس از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای مسولین شهرستان اندیمشک برخوردار هستند چرا که با راه‌اندازی این پروژه‌های عظیم، تعداد قابل توجهی شغل ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: کارخانه بزرگ فولاد شهرستان اندیمشک در ۲ فاز با حجم سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون یورو و ظرفیت ۱۰۵ هزار تن در سال در دست احداث است و با راه‌اندازی آن، پنج‌هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان اندیمشک ایجاد می‌شود.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه در کلاس F با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون یورو در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در ۱۷ کیلومتری جاده کرخه اندیمشک جهت تقویت شبکه برق کشور با ظرفیت اسمی ۴۵۱ مگاوات در دست احداث است.

در ادامه این نشست، موانع و مشکلات این ۲ طرح اقتصادی مورد بررسی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6650
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.