تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

قاتل متواری در دام پلیس اندیمشک

  • کد خبر : 6681
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
قاتل متواری در دام پلیس اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: قاتل فراری که پس از یک فقره قتل عمد متواری شده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رمضان گوروئی” بیان کرد: در پی کشف جسد سوخته فردی مذکر به هویت معلوم در ۲۴ تیر امسال در یکی از نقاط اندیمشک، و با توجه به معاینه جسد و مشخص شدن علت تامه مرگ مبنی بر خفگی به وسیله طناب ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده و جمع آوری ادله ، قراین و مستندات در نهایت نسبت به شناسایی فرد قاتل اقدام کرد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس پس از شناسایی قاتل با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاه خود دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

سرهنگ گوروئی افزود: متهم پس از مواجهه با شواهد و مدارک به قتل متوفی معترف و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی بیان داشت که پس از خفه کردن مقتول به وسیله طناب اقدام به سوزندان جسد وی کرده است. فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: صحنه قتل و نحوه انتقال و سوزاندن مقتول با حضور بازپرس ویژه قتل بازسازی شد.

وی ادامه داد: قاتل پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6681
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای قاتل متواری در دام پلیس اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.