تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برگزاری آیین تجلیل از ایثارگران شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 6728
  • 06 مهر 1401 - 10:25
برگزاری آیین تجلیل از ایثارگران شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت هفته دفاع مقدس

اندیمشک نوین:آیین تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت شرکت نفت و گاز اروندان همزمان با هفته دفاع مقدس در ساختمان مرکزی شماره یک خرمشهر برگزار شد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ ، طی آیینی از کارکنان ایثارگر این شرکت با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، پیشوایی رییس اداره اطلاعات شهرستان خرمشهر و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ایثارگر و بسیجی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس عبدالله عذاری اهوازی ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت جانسوز امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: رشادت ها و از جان گذشتگی بسیجیان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس  با گذشت زمان نباید به فراموشی سپرده شود  چرا که آرامش و امنیت کنونی کشورمان ثمره خون پاک شهیدان و مبارزه این عزیزان ایثارگر است.

وی با تاکید بر این که جهاد برای ایثارگران تمام نشدنی نیست  گفت؛ برای یک ایثارگر، در زندگی روزمره  و در خانواده ، جامعه و محل کار ، مجاهدت علیه خشم، غرور، پرخاشگری و نفسانیات ادامه دارد و همچنین توجه به افزایش بصیرت در برابر حوادث گوناگون  و  تبعیت محض از فرآمین مقام معظم رهبری و پایبندی به قانون کشور تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان یکی دیگر از وظایف  ایثارگران را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی در بین نسلی که جنگ را ندیده اند عنوان کرد و ادامه داد: باید از کسانی که در محل کار، روحیه  و رفتار ایثارگرانه دارند قدردانی کنیم تا تشویق شوند و دیگران نیز رفتار آنان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

در ادامه مراسم سرهنگ لویمی با ابراز خرسندی از حضور در جمع  ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس را یاد آور رشادت ها و از جان گذشتگی های مردان بی ادعا دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: چند سالی است در خرمشهر توفیق خادم الحسینی و میزبان زوار اربعین حسینی را داریم. جا دارد از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مهندس عذاری اهوازی و همچنین فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان  و کلیه عزیزانی که در موکب این شرکت در پایانه مرزی شلمچه به زوار اباعبدالله الحسین(ع) صادقانه و با اخلاص خدمت کردن، تقدیر و تشکر کنم .

همچنین پیشوایی رییس اداره اطلاعات خرمشهر ضمن خرسندی بابت حضور در جمع ایثارگران شرکت نفت و گاز اروندان اظهارداشت: دنیای استکبار و کشورهای جنگ طلب در طول تاریخ کشورهای زیادی را ویران و اشغال کرده اند، اما در برابر نسخه شفا بخش بسیج و انسانیت هیچ کاری از پیش نبردند. و این چیزی به جز توحید باوری و عدالت محوری نیست.

وی گفت ؛ استکبار جهانی در جنگ ۸ساله با حضور رزمندگان و بسیجیان دلاورمان شکست سختی خورد و در همه سطوح از نظامی تا فرهنگی هرجا که تفکر بسیجی و نگاه توحیدی حکم فرما شد خارج از معادلات دنیایی علت و معلولی، مشکلات حل و اعجاز درست خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه طی آیینی با اهداء لوح و جوایز نقدی از ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.