تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

انهدام باند تروریستی در اندیمشک

  • کد خبر : 6760
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
انهدام باند تروریستی در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: با عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های خوزستان و اصفهان باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات، در اندیمشک متلاشی شد.

به گزارش اندیمشک نوین، سردار سید محمد صالحی گفت: با عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های خوزستان و اصفهان باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات، در اندیمشک متلاشی شد

 

سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های خوزستان و اصفهان با تسلط اطلاعاتی، از انتقال یک محموله سنگین مهمات جنگی از شهرستان بانه استان کردستان به استان خوزستان، با هدف ایجاد ناامنی، آگاه شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در عملیاتی پیچیده اعضای باند چهار نفره قاچاق سلاح و مهمات را با دو دستگاه خودرو، در ورودی شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۱ هزار و ۶۰۰ فشنگ کلت، ۷ هزار و ۲۰۰ فشنگ کلاش، دو دستگاه بی‌سیم دستی، مقدار زیادی میخ پرچ و وسایل مقابله با تعقیب و گریز ماموران پلیس، کشف شد.

صالحی بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند تأکید کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6760
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انهدام باند تروریستی در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.