تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مروژ ایرانی آماده حضور در جام جهانی فوتبال

  • کد خبر : 6765
  • 15 مهر 1401 - 15:11
مروژ ایرانی آماده حضور در جام جهانی فوتبال

اندیمشک نوین: مالک برند مجید- مروژ گفت: این شرکت در شهرستان اندیمشک صفر تا صد تولید لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را بر عهده دارد.

به گزارش اندیمشک نوین، مجید ساعدی فر گفت: در روز‌های آینده از لباس جدید تیم ملی کشور در مسابقات جام جهانی رونمایی می‌شود، ۳۲ تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کرده اند که هر کدام طبق روال سال‌های گذشته برای پوشش تیم خود از برند‌های صاحب نام خارجی استفاده می‌کنند.

او می‌گوید: در جام جهانی امسال شرکت مروژ-مجید جز شرکت‌هایی است که البسه جام جهانی را پوشش می‌دهد و صفر تا صد لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران با بالاترین استاندارد‌ها در جنس و کیفیت البسه از سوی این شرکت در شهرستان اندیمشک تهیه می‌شود.

به گفته ساعدی فر، یوز ایرانی در لباس جدید ملی پوشان حذف شده و به جای آن از طرح پوست یوز ایرانی استفاده شده.

مالک نشان مجید-مروژ افزود: ۱۴ کشور میانه آسیا از جمله ازبکستان، ایران، قرقیزستان، پاکستان، قزاقستان و … در رشته‌های والیبال، وزنه برداری، والیبال ساحلی در سطح آسیا از لباس ورزشی برند مروژ-مجید استفاده می‌کنند.

همچنین سال ۲۰۱۳ تمام بازیکنان، داوران و … در رشته والیبال ساحلی دنیا در رده‌های سنی مختلف در جام جهانی همه از البسه «مروژ» استفاده کردند.

ساعدی فر گفت: قرار بود جشن رونمایی از لباس جام جهانی ۲۰۲۲ ایران، جمعه هفته گذشته در شهرستان اندیمشک با پخش زنده از صدا و سیما برگزار شود، اما به دلایلی این امکان فراهم نشد.

مالک برند مجید-مروژ در خصوص اینکه چرا باید جشن رونمایی از لباس جام جهانی ۲۰۲۲ در اندیمشک انجام شود گفت: این حق مردم شهرستان اندیمشک است که در این جشن شریک باشند چرا که طراحی و تولید پیراهن جام جهانی ۲۰۲۲ در این شهرستان برگزار می‌شود.

مجید ساعدی فر مالک برند مروژ-مجید در پایان گفت: به علت شرایط موجود کشور ممکن است رونمایی از لباس جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ایران در چند روز آینده به صورت ویدیو کلیپ انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.