تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

برگزاری دومین نشست جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان

  • کد خبر : 6890
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
برگزاری دومین نشست جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان

اندیمشک نوین: دومین نشست جهاد تبیین دوشنبه (۵ دی ۱۴۰۱) در شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و‌ گاز اروندان، حجت الاسلام والمسلمین مالکی استاد حوزه و دانشگاه، و جمعی از مدیران، رؤسا و کارشناسان این شرکت برگزار شد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان،در ابتدای این نشست مهندس عبدالله عذاری اهوازی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گفت:

جهاد تبیین یک دغدغه مهم رهبر فرزانه انقلاب است که بارها بر انجام‌ این مهم تاکید نمودند و هدف از تشکیل این سلسه جلسات جهاد تبیین را ارتقاء سطح آگاهی، بصیرت افزایی و دشمن شناسی دانستند .

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین مالکی استاد حوزه و دانشگاه اهواز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نشست، از حضور فعال در انجام تولید نفت و اقدامات موثر در طول این یکسال اخیر تقدیر و اظهار داشت:
وجود مدیران و کارشناسان جوان، مؤمن، انقلابی و کاردان از نعمت های الهی برای یک مجموعه به شمار می آید، قطعا وجود این چنین مدیران و کارشناسان موجب روحیه و امید رهبری معظم انقلاب نسبت به آینده خواهد بود.

وی تصریح کرد: سازندگی و پیشرفت ایران عزیزمان به دست همین جوانان و نخبگان آینده ساز بوده و نقش آنان برای کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است .

وی ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین محکوم کردن جسارت کنندگان به این سردار عزیز در اغتشاشات اخیر، اظهار داشت:
تمام جوامع انسانی براساس تقلید استوار است، اما در مسائل اعتقادی تقلید جایز نیست و عقل لازمه ی جهاد تبیین و تفکر است.

وی با اشاره به سختی ها، مشکلات و کمبود های دوران جنگ تحمیلی گفت: نبود تسلیحات از یک طرف و تحریم ها از طرفی دیگر وضعیت کشور را در آن دوران بسیار وخیم کرده بود اما جهاد تبیین، اعتقاد و ایمان راسخ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با وجود همه مشکلات باعث پیروزی نهایی و بیرون راندن اشغالگران از کشور شد.

وی در خصوص تبیین مسائل امروز گفت: دشمن در عصر کنونی با رسانه بعنوان ابزار قدرت خود وارد شده و فکر و دل جوانان را هدف قرار داده و مقام معظم رهبری بارها فرمودند: سخنی که به شما می‌گویم براساس اطلاع هست نه تحلیل، کارشناسان و پژوهشکده های متعددی با پول های کلان در حال نقشه کشی بر علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و این یک جنگ ترکیبی تمام عیار است .

وی افزود : دشمن با رسانه ها تحت اختیار خود چنان یک مسئله را بزرگ و تکرار می کند که روی فکر جوانانی که ایمانی سُست و آگاهی کمی نسبت به مسائل دارند، اثر گذاشته و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد .

استاد حوزه و دانشگاه افزود: کشورهای بیگانه با ماهیت جمهوری اسلامی مشکلی ندارند، آنها از جمله《ما می توانیم》 امت ایران نگران و ناراحت هستند و چشم دیدن پیشرفت های خیره کننده‌ و چشم گیر ایران را ندارند و برای جلوگیری از این پیشرفت دست به تحریم ، اغتشاش، ترور و هر حرکت غیر انسانی دیگری می‌زنند کما که در این ۴۳ سال اخیر به دفعات شاهد رخداد این حوادث و اتفاقات بوده ایم .

حجت الاسلام مالکی گفت؛ درایت رهبر انقلاب از بیان کردن نرمش قهرمانانه و بدبینی نسبت به مذاکرات با آمریکا بارها از سوی ایشان تببین و بیان شد و شاهد بودیم در همان هنگامی که داعش از بیرون از مرزها در حال پیشروی و در داخل فشارهای اقتصادی بر مردم روز به روز در حال افزایش بود، دستور خردمندانه ایشان به شهید حاج قاسم سلیمانی برای ورود به عرصه مبارزه با داعش تمام‌نقشه های دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان این ماشین کُشتار را نقش بر آب کرد.

وی در پایان افزود:  آرامش و امنیت امروز را مدیون‌ خون شهدای مدافع حرم و امنیت میدانیم و تدبیر به موقع رهبری و وجود دلیر مردی همچون شهید سلیمانی که عمر خودش را در حفاظت از تمامیت عرضی و انقلاب صرف کرد هرگز از یادها نخواهد رفت.

گفتنی است این نشست به منظور ترویج و اشاعه فریضه جهاد تبیین از سوی روابط عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شرکت نفت و گاز اروندان برگزار گردید و در نظر دارد به جهت اجرای فرمایشات رهبر انقلاب با تداوم این گونه نشست های بصیرت افزایی در این راستا گام بردارد.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6890
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری دومین نشست جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.