تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

مجتمع فرهنگی ـ تجاری به‌جای سینما «بهمن» اندیمشک

  • کد خبر : 6894
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
مجتمع فرهنگی ـ تجاری به‌جای سینما «بهمن» اندیمشک

اندیمشک نوین: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در خصوص تخریب سینما بهمن این شهرستان گفت: سینما بهمن توسط مالک خصوصی تخریب شد و قرار است به مجتمع فرهنگی ـ تجاری تبدیل شود.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از ایسنا، علی بازگیر با اشاره به اینکه این سینما توسط مالک اصلی به بخش خصوصی فروخته شده بود گفت: هماهنگی لازم با خریدار جدید انجام شده و در صورت تغییر کاربری در این مکان مجموعه‌ای کامل با فضای ادارای، تجاری و همچنین سینما و پارکینگ احداث خواهد شد.

او با اشاره به اینکه سینما بهمن اندیمشک در حدود ۴۰ سال قدمت داشت خاطرنشان کرد: سینما بهمن جزو سینماهایی بود که بارها از سمت شهرداری بایست استحکام‌سازی می‌شد و با توجه فرسوده بودن سینما و تجهیزات آن همواره با بی‌رونقی و استقبال سرد شهروندان مواجه شده بود. بنابراین لزوم توجه و بازسازی را طلب می‌کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اشاره به بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان ادامه داد: در کارگروه‌های ویژه به این نتیجه رسیدیم که این سینما به دلیل فرسودگی و متروکه شدن با تغییر کاربری مواجه شده و به همین دلیل با رکود سینما و کم بودن مخاطب رو به تعطیلی و تخریب می‌رفت.

در این زمینه:

سینما بهمن اندیمشک در آستانه تعطیلی

به باور وی: نبود سالن‌های سینمایی مناسب و تجهیزات و امکانات جدید یکی از عوامل مهم ریزش مخاطب و عدم استقبال مردم از فیلم‌ها است.

بازگیر با تاکید بر اینکه احداث سالن سینمای جدید علاوه بر رونق سینما سبب رقابت سالم بین سینماهای فعال شهرستان اندیمشک می‌شود اضافه‌ کرد: پیگیر هستیم تا روند اجرای ساخت این مجتمع سرعت بیش‌تری به خود بگیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه فرهنگی مهم در شهرستان باشیم.

مجتمع فرهنگی ـ تجاری به‌جای سینما «بهمن» اندیمشک

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6894
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مجتمع فرهنگی ـ تجاری به‌جای سینما «بهمن» اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.