تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد

  • کد خبر : 6920
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد

اندیمشک نوین: استاندار خوزستان گفت: گزارش‌های دبی خروجی سدها مرتبأ به ستاد بحران برسد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: ستاد مدیریت بحران باید برنامه‌های خود را برای شرایط مختلف داشته باشد تا در صورت رخداد حوادث احتمالی گوناگون غافلگیر نشویم، لایروبی کارون با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها شدت بیشتری پیدا کند و گزارش‌های دبی خروجی سدها مرتبأ به ستاد بحران برسد.
وی در نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان افزود: دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است؛ بنابراین باید در موارد مختلف آمادگی خود را حفظ کنیم.
حسینی محراب اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران باید برنامه‌های خود را برای شرایط مختلف داشته باشد تا در صورت رخداد حوادث احتمالی گوناگون غافلگیر نشویم. لایروبی کارون با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها شدت بیشتری پیدا کند و گزارش‌های دبی خروجی سدها مرتبأ به ستاد بحران برسد.
وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی پلکانی از اتفاقات گذشته با پخش مستند و گزارش برای ایجاد آمادگی در مخاطبان بیان کرد: موارد فنی مانند دوربین برای مناطق خاص تدارک دیده شود و مدیران به صورت برخط قابلیت رصد و بازدید اماکن حساس و بحران‌زا را داشته باشند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: بودجه لازم جهت سیل بندها و مراقبت از اتفاقات احتمالی توسط سازمان مدیریت پیگیری شود.
حسینی محراب با تأکید بر آماده‌سازی سامانه‌های اطلاعاتی گفت: وسایل لازم در جهت امدادرسانی همچون پتو، چادر، فضای اسکان و… مانند مانور آماده شود.
وی افزود: مدیران به صورت مستمر در دسترس باشند؛ شهرداران، دهیاران و بخشداران مشکلات را بررسی و به سمع و نظر ستاد بحران برسانند.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6920
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.