تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازدید ۳۷ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور از سد کرخه اندیمشک

  • کد خبر : 6938
  • 24 اسفند 1401 - 11:07
بازدید ۳۷ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور از سد کرخه اندیمشک

اندیمشک نوین: مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه کرخه از حضور گسترده کاروان‌های راهیان سرزمین نور در سد کرخه خبر داد.

به گزارش اندیمشک یونس قادریان مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه کرخه اندیمشک می‌گوید: از اواسط آبان تا ۲۰ اسفند ماه امسال تقریبا ۳۷ هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور از سد کرخه اندیمشک بازدید کردند.

او گفت: سد کرخه به عنوان یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران و نقطه عطف تحقق شعار «ما می‌توانیم»، اولین تجربه مدیریتی پروژه کلان ایرانی در صنعت سدسازی کشور است که نقش مهمی در ارتقاء سطح دانش و فناوری این صنعت ایفا می‌کند.

مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه کرخه اندیمشک با اشاره به طرح عظیم سد کرخه به عنوان اولین طرح سازندگی از نسل حماسه آفرین دوران دفاع مقدس، این طرح را دانشگاهی برای پیشرفت و بومی سازی دانش سدسازی کشور دانست که هرساله پذیرای ده‌ها هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی می‌باشد

آقای قادریان گفت: سد کرخه به عنوان قدمگاه شهدای فتح المبین به همراه انجام عملیات پل کرخه، یادآور حماسه‌های ماندگار در این خطه از ایران اسلامی است که با حضور بیش از ۱۲۰شرکت پیمانکار و ۸ شرکت مشاور که مهمترین آن‌ها شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس، شرکت مهندسی سپاه سد و قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء احداث و به بهره برداری رسیده است.

او ضمن قدردانی از بسیج ناحیه این شهرستان در انجام هماهنگی حضور کاروان‌های راهیان نور در میعاد گاه دوکوهه و سد کرخه، از همه همکاران خود در سد کرخه که با برنامه ریزی و تلاش از حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور، استقبال نمودند، سپاسگزاری کرد.

در محل تاج سد کرخه جایگاهی برای روایت گری کارشناسان روابط عمومی سد برپا شده که این روایت گری‌ها بر محور پرورش تفکر خودباوری و امید آفرینی در نسل جدید روایت خواهد شد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=6938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.