تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

نصب سوزن بتونی در ایستگاه راه آهن اندیمشک

  • کد خبر : 6952
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
نصب سوزن بتونی در ایستگاه راه آهن اندیمشک

اندیمشک نوین: مدیر کل راه آهن زاگرس از نصب یک دستگاه سوزن در ایستگاه اندیمشک در این اداره کل خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، حسن زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس گفت: گروه نظارت بر خط و سازه‌های فنی این اداره کل با همکاری امور نگهداری خط و ابنیه فنی (شرکت تراورس)، در جهت عملیات نگهداری و تعمیرات مستمر خود، نسبت به برچیدن یک دستگاه سوزن فرسوده و مستهلک قدیمی، اجرای ۷۰ متر مکعب عملیات خاکی و همچنین مونتاژ و نصب یک دستگاه سوزن UIC۶۰ با تراورس بتونی و راه اندازی علائم الکتریکی مربوطه اقدام نموده است.

وی افزود: اجرای ۶۰ مترمکعب بالاست ریزی و زیرکوبی سوزن و خطوط رابط طرفین نیز، از جمله فعالیت‌های تکمیلی صورت گرفته در ایستگاه اندیمشک بوده است.

مدیرکل راه آهن زاگرس به مزایای استفاده از سوزن با تراورس بتونی اشاره کرد و ادامه داد: پایداری و استحکام بیشتر سوزن، افزایش ایمنی سیرقطارها، هزینه نگهداری و تعمیرات کمتر، راحتی سیر وسائل نقلیه، عمر طولانی و کاهش مصرف سوخت وسائل نقلیه به دلیل نیاز نداشتن به کاهش سرعت عبوری در هنگام رسیدن به سوزن‌ها و… از جمله این مزایا است.

زیودار اظهار داشت: پروژه نصب و جایگزینی سوزن‌های سنگین با تراورس بتنی به جای سوزن‌های سبک قدیمی با تراورس چوبی در ایستگاه‌های راه آهن زاگرس کماکان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6952
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نصب سوزن بتونی در ایستگاه راه آهن اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.