8 , تیر, 1397

امر به معروف وظیفه همگانی/ با اختلالگران اقتصادی برخورد جدی شود

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اندیمشک گفت: شنیده می شود در برخی مکان های عمومی پاسور بازی می شود که انتظار داریم از نهاد های مسئول بخصوص نیروی انتظامی برخورد جدی داشته باشد.

اندیمشک نوین: امام جمعه موقت اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت: شنیده می شود در برخی مکان های عمومی پاسور بازی می شود که انتظار داریم از نهاد های مسئول بخصوص نیروی انتظامی برخورد جدی داشته باشد.

 

حجت السلام سید محمد حسین میری افزود :امر به معروف وظیفه ذاتی همه ما است، اما برخی دستگاه ها وظیفه ذاتی اشان است که با این چنین مواردی برخورد کنند.

وی در بخش دیگری گفت: امام جمعه محترم اندیمشک در گذشته این موضوع را بارها تذکر داده اند، حتی با مسئولین مربوطه مکاتباتی داشته اند که فضای عمومی شهر متعلق به همه مردم است.

امام جمعه موقت اندیمشک گفت: پارک ها ، مراکز تفریحی و مکانهایی از این قبیل متعلق به همه مردم است و نباید این فضا ها در دست عده ای خاص آن هم برای ارتکاب گناه باشد.

وی گفت: لذا نیروی انتظامی ضمن اینکه ما تشکر می کنیم از زحماتشان و می خواهیم در این زمینه به وظیفه ذاتی و قانونی خودشان عمل کنند و محیط ها را پاک کنند.

امام جمعه اندیمشک گفت: الان در حال جنگ هستیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وضعیت فعلی اقتصاد کشور اشاره ای به تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام جهانی داشتند، که لازم است مدیران ما هم با تمام توان خود تلاش کنند و مردم هم این موضوع را ببینند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هیچ مشکل غیر قابل حل در کشور وجود ندارد ولی به شرط به میدان آمدن نیروهای جهادی والبته مردم هم وقتی ببینند مدیران جهادی حضور دارند آنها هم به صحنه می آیند.

حجت السلام سید محمد حسین میری با اشاره به اینکه به تعبیر برخی ها باید برجام داخلی داشته باشیم، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی باید همه متحد و منسجم باشیم و مطالبات مردمی را از عملکرد اغتشاشگران جدا کنیم.

برخی شرکت ها دلار ۴۲۰۰ تومان از دولت دریافت و در عوض محصولات وارداتی را به نرخ دلار ۸۰۰۰ تومان به مردم فروخته و یا اینکه برخی احتکار کرده اند که این موضوعات همسو و هم جهت با آمریکا بوده است.

اشاره به سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی، شهید صدوقی، علامه امینی، سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط امریکای جنایتکار و فروپاشی اعتلاف سعودی از جمله مواردی بود که در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک به آنها اشاره شد.