تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
2

آقای استاندار؛ از تهران به مشکلات خوزستان نزدیک تر هستید؟

  • کد خبر : 714
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰:۴۳
آقای استاندار؛ از تهران به مشکلات خوزستان نزدیک تر هستید؟

اندیمشک نوین: این اقدام استاندار خوزستان در شرایط فعلی که استان در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و نیاز به مدیریت دارد، کمی عجیب به نظر می رسد.

اندیمشک نوین: این اقدام استاندار خوزستان در شرایط فعلی که استان در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و نیاز به مدیریت دارد، کمی عجیب به نظر می رسد.

 

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب ؛ استان خوزستان طی روزهای اخیر شاهد نابسامانی ها و بحران هایی اجتماعی بوده که اغلب این موارد به دلیل ضعف مدیریت مسئولان استان بوده است.
مشکلات کارگران گروه ملی، مشکلات کشاورزان و اخیراًٌ بحران بی آبی در شهرهای خرمشهر و آبادان از مواردی بزرگی هستند که طی روزهای اخیر خوزستان به چشم خود دیده است.
بعد از ظهر روز گذشته بود که خبری عجیبی با عنوان «ارتباط تلفنی مردم خوزستان با استاندار در روزنامه ایران» در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد.
ماجرا از این قرار است که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، رور سه شنبه ۱۲ تیرماه در دفتر روزنامه ایران در تهران، پاسخگوی مردم به صورت تلفنی خواهد بود.
این اقدام استاندار خوزستان در شرایط فعلی که استان در وضعیت نامناسبی قرار گرفته و نیاز به مدیریت دارد، کمی عجیب به نظر می رسد.
اینگونه ارتباط آقای استاندار با مردم از آنجایی عجیب است که وی به جای اینکه به عنوان شخص اول دولت، حضور فیزیکی در میان مشکلات مردم داشته باشد، هزار کیلومتر آن طرف تر از طریق تلفن شنونده درد و درنج خوزستانی ها خواهد بود.
آیا شریعتی در چنین روزهایی که مردم به دنبال صف طولانی برای تامین آب شرب می گیرند، کارگران از تجمعات اعتراضی بی فایده خسته شدند و کشاورزان استان بیکار شده اند، راه بهتری برای ارتباط مستقیم با مردم پیدا نکرده است؟
حالا که شریعتی قصد به میان مردم آمدن و شنیدن بی واسطه مشکلات آنان را ندارد، پیشنهاد ما این است که حداقل این ارتباط تلفنی از استانداری خوزستان صورت گیرد نه در تهران!
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=714
  • ارسال توسط :
  • 38 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آقای استاندار؛ از تهران به مشکلات خوزستان نزدیک تر هستید؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.