11 , تیر, 1397
مدیر کل راه‌آهن ناحیه زاگرس:

قطار ریل باس اندیمشک – دورود راه اندازی شد

اندیمشک نوین: مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس گفت: برای ارتقای خدمات در حوزه حمل مسافر قطار ریل‌ باس اندیمشک – درود بهره‌برداری شد.

اندیمشک نوین: مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس گفت: برای ارتقای خدمات در حوزه حمل مسافر قطار ریل‌ باس اندیمشک – درود بهره‌برداری شد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از مهر ، مهرداد انصاری ظهر امروز در آئین افتتاح قطار مسافری ریل‌ باس اندیمشک – درود در ترمینال راه‌آهن اندیمشک اظهار کرد: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به دنبال توسعه خدمات و ارتقای کیفیت در حوزه حمل بار و مسافر است.
وی افزود: برای ارتقای خدمات در حوزه حمل مسافر قطار ریل‌ باس اندیمشک – درود در راستای رضایتمندی شهروندان جایگزین قطار محلی شده و با حضور مسافران و مسئولان محلی اندیمشک بهره‌برداری شد.
مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس گفت: دو رام ریل باس با ظرفیت ۳۳۶ نفر روزانه در محور اندیمشک به درود برای خدمت‌رسانی به مناطق حومه از ظهر امروز کار خود را آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه قطار ریل باس اندیمشک به درود در ۱۴ توقف‌گاه و ۱۲ ایستگاه در این محور برای خدمت رسانی توقف خواهد کرد، اظهار کرد: مدت زمان سفر در قطار ریل باس اندیمشک به درود ۵ تا ۶ ساعت ارزیابی می‌شود.
انصاری اظهار کرد: نصب تابلو و ایمن‌سازی مسیر برای افراد کم توان در ورودی ایستگاه راه‌آهن اندیمشک با هدف ارتقای خدمات در محوطه سکو و نیز ورودی ایستگاه راه‌آهن انجام شد.
مدیرکل راه آهن ناحیه زاگرس، ساعت ۱۲ ظهر را ساعت حرکت از اندیمشک و ۶ صبح را ساعت حرکت از شهر درود اعلام و تصریح کرد: یکی از اهداف راه اندازی این خط، ارتقای خدمات در حوزه قطارهای ریل باس و محلی کاهش هزینه خانوارها، حمایت از اقشار مختلف جامعه و توسعه خدمات به عموم شهروندان است.