15 , تیر, 1397
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان تلاش می کند

اندیمشک نوین: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است تا به هدف خود در خصوص براندازی نظام دست یابد.

اندیمشک نوین: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است تا به هدف خود در خصوص براندازی نظام دست یابد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند پنجشنبه شب در همایش گرامیداشت روز دهیار در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک افزود:بهره برداری و سواستفاده از انتقادات و اعتراضات اجتماعی مردم از طراحی های دشمن برای اهداف شوم خود است.
وی تصریح کرد:امروز در جنگ اقتصادی دشمن و محاصره آن قرار داریم اما با وجود همه تهدیدها و تحریم های دشمن در بسیاری از ابعاد به دستاوردهای بزرگی رسیده ایم.
وی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر برای توسعه روستاها افزود:شرایط کنونی روستاهای کشور قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و توسعه زیرساخت ها در سطح روستاها مطلوب بوده است در حالی که روستاها در دوران قبل از انقلاب در محرومیت مطلق بودند .
حسنوند گفت:کارهای بزرگی صورت گرفته و کارها و خدمات دیگری هم باید به این تلاش ها افزوده شود .
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نقش دهیاران را در آبادانی روستاها مهم دانست و گفت:دهیارها باید با شناخت ظرفیت های منطقه و بهره گیری از مشارکت ساکنان روستاها برای عمران و آبادانی در این مناطق تلاش کنند.
فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت:دهیاری ها در مناطق روستایی یک نهاد حاکمیتی در روستا به شمار می روند که باید برای تحقق اهداف و امور محوله برنامه ریزی کنند.
پیمان جهانگیری افزود:منویات رهبر معظم انقلاب باید در این راستا مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و ظرفیت و توان ساکنان روستا در خصوص تولید و اشتغال پایدار و کالای داخلی مورد توجه باشد.
وی افزود:کاستی های سطح روستاها باید بررسی و با شناخت نیازها و مطالبات ساکنان روستا برای کاهش مهاجرت آنها تلاش شود.
جهانگیری با اشاره به خدمات گسترده انجام شده در مناطق محروم این شهرستان افزود:اجرای دهها طرح مختلف در زمینه جاده ، روشنایی ، آب و سایر حوزه ها در روستاهای بخش مرکزی و الوار گرمسیری گامی برای رفاه روستاییان بوده است.
وی از دهیاران خواست ارتباط تنگاتنگ با مردم برقرار کرده و برای رفع نیازهای مناطق روستایی تلاش کنند.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک هم شناخت و آگاهی از منطقه را یکی از ویژگی های یک دهیار موفق دانست.
وی افزود:یک دهیار موفق ضمن شناخت منطقه و حوزه استحفاظی خود ، برای نیازهای اجتماعی و دغدغه های آن منطقه تلاش می کند.
بخشداران مرکزی و الوار گرمسیری در این همایش گزارشی از خدمات انجام شده ارائه کردند.
در این مراسم از ۳۲ دهیار بخش های مرکزی و الوار گرمسیری تجلیل شد.
شهرستان اندیمشک حدود ۱۹۰ روستا دارد.