تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

درخشش کونگ فو کاران اندیمشکی در مسابقات انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان

  • کد خبر : 793
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
درخشش کونگ فو کاران اندیمشکی در مسابقات انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان

اندیمشک نوین: رقابت‌های انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

اندیمشک نوین: رقابت‌های انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اندیمشک نوین، راضیه ادیب‌فر سرپرست مسابقات هیات کونگ‌فو اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه) در بخش نیمه‌آزاد رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی دزفول برگزار شد.
وی عنوان کرد: در وزن ۲۴- کیلوگرم رده سنی نونهالان آتوسا آزادی، مژگان کلانتری و نرگس رییسی هر سه از دزفول عناوین اول تا سوم را به دست آوردند، در وزن ۲۸- کیلوگرم فاطیما فلاحت‌کار ار اندیمشک، کیانا طهماسبی‌نیکو از دزفول و پارمیدا دریکوندی از اندیمشک اول تا سوم شدند.
سرپرست مسابقات هیات کونگ‌فو خوزستان افزود:‌ در وزن ۳۴- کیلوگرم نیز خاطره خادم‌پاپی و غزل دریکوندی هر دو از اندیمشک و صبا طماسبی‌فر از دزفول به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن ۴۰- کیلوگرم فاطمه قلاوند از اندیمیشک و ساناز حبیب‌اللهی و نجمه پوررمضان هر دو از دزفول مکان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به نفرات برتر رده سنی نوجوانان نیز خاطرنشان‌کرد: در هر یک از اوزان ۳۴-، ۳۸- و ۴۱- کیلوگرم تنها یک کونگ‌فوکار برتر معرفی شد که بر این اساس مریم قیصوری از اندیشمک، آناهیتا آزادی از دزفول و ستاره زینی‌وند از اندیمشک به عنوان قهمرمانی رسیدند.
ادیب‌فر بیان کرد: در وزن ۴۴- کیلوگرم نیز سپیده شکیبافر و آرمیتا پاپی هر دو از اندیمشک به ترتیب اول و دوم شدند.در این وزن نفر سوم معرفی نشد. همچنین در وزن ۵۱- کیلوگرم دریا کاویانی مقدم از اندمیشک و نرگس و نسا طاهری‌مهر هر دو از دزفول به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.
وی عنوان کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در هفته جاری به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد و در نهایت نفرات منتخب، ۲۸ تیرماه به مسابقات کشوری که به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=793
  • ارسال توسط :
  • 38 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای درخشش کونگ فو کاران اندیمشکی در مسابقات انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.