21 , تیر, 1397
فرماندار اندیمشک:

۱۰۰ روستای اندیمشک از خدمات تلفن همراه و اینترنت بهره‌مند می‌شوند

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ روستای دیگر در اندیمشک از خدمات اینترنت و تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ روستای دیگر در اندیمشک از خدمات اینترنت و تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری عنوان کرد: برای کاهش مشکلات مناطق روستایی شهرستان باید بیش از گذشته تلاش و برنامه‌ریزی شود.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ پروژه در حوزه عشایر در اندیمشک در حال انجام و بخشی نیز تکمیل یافته اند، افزود: در روستاهای فاقد دهیاری نیز پیگیری مختلف و گسترده‌ای برای توسعه خدمات، تامین نیازها و رضایتمندی شهروندان انجام شده است.
فرماندار اندیمشک گفت: ۸۰ روستای شهرستان اندیمشک در مناطق محروم از خدمات تلفن همراه بهره‌مند شده‌ که با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ روستای دیگر در ایم شهرستان از خدمات اینترنت و تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند.
جهانگیری اظهار کرد: با اجرای طرح‌ها در حوزه مخابرات، تامین آب شرب مورد نیاز و بهسازی راه‌های عشایری رضایتمندی شهروندان و توسعه خدمات را در مناطق روستایی و عشایری شهرستان محقق خواهیم کرد.
وی در ادامه توجه به نیازهای روستائیان و عشایر را امری مهم دانست و افزود: کارگاه بزرگ قالی‌بافی با هدف رونق اقتصادی و احیای هنر فرش‌بافی در شهرستان با مشارکت بنیاد برکت و تعاون روستایی عملیات اجرایی آن در حال انجام است.
فرماندار اندیمشک گفت: زمینه مناسب اشتغال ۴۰۰ نفر بانوی هنرمند پس از بهره‌برداری از کارگاه بزرگ فرش‌باشی به صورت مستقیم در اندیمشک فراهم و گامی موثر در زمینه رونق اقتصادی خانوارها در مناطق شهرستان برداشته می‌شود.
وی، اولویت اشتغال را بانوان سرپرست خانواده و کم‌بضاعت نام‌ برد و افزود: تا پایان نیمه ابتدایی سال با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه کار عملیات عمرانی کارگاه بزرگ فرش‌بافی پایان خواهد پذیرفت.
جهانگیری در پایان گفت: یکی از مزیت‌های ایجاب کارگاه فرش‌بافی آموزش دیگر بانوان، ایجاد امکان صادرات فرش دست‌بافت و ایجاد زمینه صادرات و عرضه آن برای دیگر بانوان و شهروندان در فضای به‌وجود آمده خواهد بود.