31 , تیر, 1397

معضل چاله های شهری در اندیمشک

اندیمشک نوین: شهرستان اندیمشک از دیرباز با چاله ها، گودال ها و کنده کاری های فراوان که مدتها به حال خود رها شده‌اند آشنا بوده است.

اندیمشک نوین: شهرستان اندیمشک از دیرباز با چاله ها، گودال ها و کنده کاری های فراوان که مدتها به حال خود رها شده‌اند آشنا بوده است.

 

 

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از برنا، شهرستان اندیمشک از دیرباز با چاله ها، گودال ها و کنده کاری های فراوان که مدتها به حال خود رها شده‌اند آشنا بوده است،به طوری که شهروندان اندیمشکی اگر روزی چندین چاله یا گودال در مسیر خود نبیند متعجب می شود.

اما با توجه به تغییرات در شورای شهر و آمدن شهردار جدید شهروندان امیدوار به حل این معضل بودند که این امر با وجود گذشت یک سال از این تغییرات همچنان به قوت خود باقی است، و نه تنها هیچ اقدامی برای رفع آن صورت نگرفته بلکه شهروندان با افزایش این گودالها و حفاری ها و رهاسازی آنان به حال خود روبرو هستند.

در این خصوص برخی از شهروندان  طی تماس با دفتر خبرگزاری برنا در اندیمشک به شدت به این موضوع اعتراض کرده و خواهان رفع هرچه سریعتر این موضوع هستند.

حمید شهروند اندیمشکی در این خصوص گفت: در مسیرهای مرکزی شهر حفاری‌های صورت گرفته است که ماه‌ها است به حال خود رها شده‌اند و مناطق مرکزی شهر را مانند مناطق جنگ زده کردند، به طوری که در برخی موارد عبور و مرور وسایل نقلیه به مشکل برخورده است.

هومن یکی دیگر از شهروندان اندیمشک در این مورد بیان داشت: هر روز که از خانه بیرون می رویم با چندین گودال در مسیر خود روبه‌رو هستیم به طوری که به ماشین ها آسیب وارد شده و در این شرایط اقتصادی هزینه های روی دست شهروندان باقی می گذارد.

حال با توجه به این مشکل مردم و شهروندان اندیمشک از مسئولین شهری انتظار پیگیری و رفع هرچه سریعتر این معضل را دارند.

آدرس و لیست این گودال ها و حفاری ها توسط خبرنگار برنا در اندیمشک در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت، امید است این مشکل هرچه سریع تر با همت مسئولین مربوطه حل شود.